خبرهای داغ:
امسال با حضور دهها میلیونی آحاد مردم انقلابی در راهپیمایی روز قدس، دشمن بار دیگر با شکستی مفتضحانه رو به رو و توطئه ها بی اثر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ سردار محمدحسین سپهر روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس کاشان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: امسال تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن در حال نابودی و مرگ که دست و پای آخر خود را می‌زند، افزایش یافته و برای انقلاب اسلامی از همه گزینه‌هایی که در چنته داشتند، استفاده بردند.

وی افزود: یکی از راهبردهای دشمنان ناامیدی و خارج کردن مردم از صحنه دفاع از انقلاب است اما مردم حتی در دفاع از آرمان فلسطین و جهان اسلام پیشتاز و در صف رویارویی هستند که بر این اساس حضور هر نفر در راهپیمایی روز قدس، مانند یک تهاجم همه جانبه بوده و مقاومت مردمی را در جهان به نمایش می‌گذارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: روز قدس روز حضور میلیونی مردم مسلمان، انقلابی و جهادی ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلابی، دینی و ملی بوده؛ چنانکه نقش و حضور مجاهدانه آنان در ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی همیشه موجب تقویت محبوبیت، امنیت و کارکرد انقلابی نظام در برابر دشمنان بوده است.

وی اضافه کرد: امسال حضور مردم به فرمایش رهبر معظم انقلاب به معنای تولید امنیت، تولید اقتدار، ایستادگی و پایمردی در برابر دشمنانی است که روزی می‌خواستند ریشه مردم ایران را بخشکانند اما امروز ریشه‌های پرثمر انقلاب، نظام و مردم ولایتمدار ما جهان را متوجه ایران و انقلاب اسلامی کرده است.

سپهر تصریح کرد: به ویژه با تهدیدهایی که دشمن صهیونیستی و استکباری برای نظام ما، مردم فلسطین و سایر مسلمانان جهان در قالب معامله کثیف قرن دنبال می‌کنند، وجود مردم به بی اثر کردن تدبیرهای شیطانی دشمنان می‌انجامد و همچنین این حضور پررنگ موجب خواهد شد تا مسؤولان در همه قوا بهتر از گذشته نسبت به وظایفی که دارند در خدمت نظام مردم و انقلاب باشند و این کارکردهای مردمی موجب توسعه و تعالی همه جانبه نظام اسلامی ما بشود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۵۸ از سوی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز قدس اعلام شده و از آن هنگام مردم بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، از ترکیه و اندونزی گرفته تا انگلستان در این مناسبت به پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های حکومت اشغالگر صهیونیستی نسبت به برگزاری راهپیمایی اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار