امام جمعه فارسان با بیان اینکه شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده است گفت: چیزی که آمریکائی‌ها به عنوان معامله قرن مطرح می کنند طرحی موهوم و از اساس باطل است.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور اظهار کرد: هفت دهه قبله اول مسلمانان غصب شد و مورد بي‌حرمتي دشمنان قرار گرفت. اگر بخواهيم عوامل اين‌ها را بررسي کنيم در رأس آن دولت انگليس است، مجال نيست به تمام تاريخچه آنچه اتفاق افتاد انگليس و بعد هم دولت‌هاي مستکبر دست در دست هم گذاشته‌اند و چنين فاجعه‌اي را براي مردم فلسطين رقم زدند.

وي بيان داشت: از آن روز که اين اتفاق افتاده تاکنون فجايعي گذشته بر مردم مظلوم فلسطين، حوادث صبرا و شکيبا و ده‌ها حادثه ازاين‌دست چه تعداد به شهادت رسيده‌اند چه تعداد آواره شدند، از خانه و کاشانه‌شان رانده شدن که خدا مي‌داند. متأسفانه سازمان‌هاي بين‌المللي هم سکوتي مرگبار داشتند همراهي نکردند، همکاري در اين زمينه نکردند، آن سال‌هاي اوليه چند کشور عربي خواستند اقدامي بکنند نه‌تنها کمکي نتوانستند به فلسطين بکنند به خاطر همکاري آمريکا، همکاري انگليس و فرانسه با رژيم خبيث اسرائيل نه‌تنها کمکي به فلسطينيان نکردند ارتششان شکست خورد و بخشي از سرزمينشان را هم از دست دادند، اين شرايطي بود که آن روز اتفاق افتاد.

امام جمعه فارسان عنوان کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي جان تازه‌اي گرفتند اما چون فکرشان و نگاهشان و ديدشان فکر ديني و اسلامي نبود باز افول کردند و يک جريان انحرافي به وجود آمد که اين جريان انحرافي هم چنان به آرمان‌هاي فلسطين ضربه وارد مي‌کند اين شرايطي است که متأسفانه بر فلسطين گذشته و وضعيت ناگواري است که بر مردم فلسطين گذشته است.

وي در ادامه بيان داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اين انقلاب به رهبري آن قائد بزرگ حضرت روح‌الله سفارت اسرائيل بسته شد، سفارت فلسطين مستقر شد و اعلام شد و امام با فرياد رسا اعلام کردند اين غده سرطاني بايد از منطقه از بين برود، و بعد روزي را به‌عنوان روز جهاني قدس اعلام کردند که چند دهه از اين حرکت بزرگ و مقدس مي‌گذرد.

این مقام مسئول افزود: ملت فلسطين امروز به اعتمادبه‌نفس رسيده است، ديديد آن توطئه‌اي که در سال گذشته راه انداخته‌اند و آمريکا سفارتش را به بيت‌المقدس منتقل کرد، چه تعداد به خيابان‌ها رفتند به‌عنوان روز بازگشت ما به خانه و کاشانه‌مان بايد برگرديم، چه تعداد شهيد دادند چه تعداد مجروح دادند.

ملک‎پور در پايان گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ اقتصادي فشار رواني و عملي مي‌خواهد جمهوري اسلامي را تحت منگنه قرار بدهد.آنچه هم مشکلات اقتصادي وجود دارد به خاطر بي‌تدبيري مسئولان است دشمن دستانش بسته است، ولي به فضل پروردگار عالم با رهبري داحيانه رهبر عزيز و فرزانه انقلاب حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي، خلف صالح آن امام راحل انشالله و همراهي شما مردم بصير با رهبري عزيزمان خدشه‌اي همان‌گونه که در طول اين چند سال وارد نشده، وارد نخواهد شد.

ارسال نظرات