سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضور گستره و پرشور و خدمات رسانی به ۴۰۲ نفر در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۴۰۲ نفر در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامین معبودی با اعلام این خبر افزود: کارکنان، جوانان، داوطلبان و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همچون سال های گذشته با شرکت در راهپیمایی روز قدس از مردم فلسطین حمایت کرده و با استقرار در مسیرهای ویژه راهپیمایی به ۴۰۲ نفر خدمات کنترل فشار خون ارایه نمودند.

وی با اشاره به تجهیزات به کار گرفته شده در راهپیمایی روز قدس توسط جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای رسالت بشردوستانه خود به مانند تمام برنامه های مناسبتی و مذهبی در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگی داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه خودروی پشتیبانی، ۱۷ تیم عملیاتی و ۶۶ نفر از نیروها و نجاتگران هلال احمر استان در راهپیمایی مشغول خدمات دهی به هموطنان بودند.

معبودی با اشاره به حضور امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: نیروهای هلال احمر در راستای رسالت بشردوستانه همیشه و در همه حال کنار افراد آسیب دیده و مظلوم هستند و با شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس و استقرار در مسیرهای ویژه راهپیمایی از مردم فلسطین حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه قرمز و سفید پوشان جمعیت هلال احمر استان اردبیل همیشه در کنار مردم هستند، تصریح کرد: خدمت به مردم از افتخارات جمعیت هلال احمر است.

ارسال نظرات