مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حق محوری اولین ویژگی یک خبرنگار است و باید حق را بشناسد و دیگران را به عنوان الگوی حق به جامعه معرفی کند.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که صبح امروز در مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: خداوند را به علت داشتن ملتی بیدار، آگاه و هوشیار شاکریم، ملتی که در طی 40 ساله انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف و هرجایی که نظام نیاز داشته حضور پیدا کردند، جانانه با تمام مشکلات و تنگنا های جامعه پای ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده اند .

وی افزود:مردم با حضور خود اثبات کرده اند که هر جایی و در هر عرصه ای که مردم حضور داشته باشند و تکیه گاه مردم باشند، نظام طی مسیر می کند و هر جایی که مردم عقب نشینی کردند نظام فروکش کرده است.

حجت الاسلام اکبر پور با تاکید بر این مطلب که حدود ۷۰ سال است که استکبار با کاشت غده سرطانی در قلب کشور‌های اسلامی، رژیم صهیونیست و خبیث اسرائیل را پایه گذاری کرد که مردم در مقابل آن با دست و پنجه به انتفاضه و مقاومت می‌پردازند، تصریح کرد: امروز اسرائیل بیش از پیش رو به افول رفته و برای حفاظت از خود در مقابل جبهه مقاومت، دیوار بتنی کشیده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معامله قرن ادامه داد: مشخص نیست دشمن با کدام منطق این موضوع را معامله قرن نامگذاری کردند، چرا که معامله معمولا دو طرفه است ولی از آنجا که روح استکباری هرجا باشد معمولا تلاش می کند به نفع خود مصادره کند.

حجت الاسلام اکبر پور، با تاکید بر این مطلب که حرفه رسانه ای ویژگی ها و تخصص خاص خود را داردو رسانه ها  کار سختی را ایفا می کنند و شغلشان جز مشاغل سخت است، ادامه داد: حق محوری اولین ویژگی یک خبرنگار است و باید حق را بشناسدو دیگران را به عنوان الگوی حق به جامعه معرفی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: واقعیت گرایی، وحدت آفرینی، ارتقا بینش سیاسی و اجتماعی، ایجاد جلب اعتماد از دیگر،ترویج فرهنگ و هنجارهای فرهنگی و اجتماعی، صحت و سرعت و دقت را از ویژگی های اصحاب رسانه برشمرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که ما در جامعه اگر چه اختلاف سلیقه داخلی داریم اما وحدت محور اصلی است، امروز ما دشمن مشترک داریم و هر آنچه بر خلاف وحدت باشد خلاف امت اسلامی و خلاف منویات پیشوای این نظام است چرا که نباید آب به آسیاب دشمن ریخت و برخلاف وحدت عمل کرد، در پایان خاطر نشان کرد: ما از مکتب ائمه اطهار(ع) الگو می گیریم بر این اساس باید دقت کرد به ویژه در سیستان و بلوچستان که ویژگی خاص خود را دارد باید مراقب بود یک خبر یا سخن خدشه ای به این محور وارد نکند.
ارسال نظرات