سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر آگاهی و بصیرت مردم ایران بود و حمایت از فلسطین ستمدیده بار دیگر با مشت‌های گره کرده مردم انعکاس یافت.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۷۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس بیانگر آگاهی و بصیرت مردم ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی اظهار داشت: معامله قرن هر چند در ظاهر اصطلاحی دهان پرکن از سوی آمریکا است اما در باطن به دنبال تامین منافع استکبار جهانی در منطقه است.

وی افزود: ترامپ با طرح این موضوع در واقع به دنبال تامین منافع اسرائیل به عنوان ژاندارم خود در منطقه است و اهداف خرد و کلانی را دنبال می‌کند که به ویژه در سطح کلان به هم زدن معاملات سیاسی و شکل‌گیری جبهه های عربی- غربی- عبری با همکاری آمریکا، آل سعود و اسرائیل مقاومت اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه در سطح خرد نیز این معامله به دنبال تغییر جغرافیای اسرائیل و فلسطین به نفع صهیونیسم است، افزود: در واقع این معامله به دنبال ایجاد محل امن در کرانه باختری برای رژیم صهیونیستی است.

فیاضی با اشاره به بحث شهرکسازی‌ها در پیشنهادات ترامپ و وضعیت تقسیم بندی این منطقه، اظهار کرد: در واقع این معامله بیش از فلسطین به دنبال تامین منافع آمریکا است و در ادامه نیز عادیسازی روابط با اعراب و تامین مصالح و منافع صهیونیسم را دنبال می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان به ضرورت هوشیاری مسلمانان در مقابل حیله جدید استکبار اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر آگاهی و بصیرت مردم ایران بود و حمایت از فلسطین ستمدیده بار دیگر با مشتهای گره کرده مردم انعکاس یافت.

ارسال نظرات