خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: در حقیقت غیرت مسلمان به آزمایش گذاشته می‌شود و این قضیه آزمونی برای غیرت ما مسلمانان است که باید کوچک و بزرگ و زن و مرد قضیه فلسطین را فراموش نکنند و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین همیشه پای کار باشند.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۸۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر اسدیه گفت:  مسئله فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است وما براساس حکم قرآن و اسلام وظیفه داریم که از مظلوم و حق  دفاع کنیم و با تمام وجود در برابر اسرائیل ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرزمین قدس متعلق به تمام جهان اسلام است گفت: مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین در فلسطین قرار دارد و این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد مسلمانان است.

وی در ادامه گفت: مسجد الاقصی محل عروج پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی میزبان آن حضرت در شب معراج بوده و سرزمین فلسطین محل بعثت انبیا است که ما مسلمانان نباید از این موضوع غافل شویم یا مظلومان فلسطین را به فراموشی بسپاریم.

مولوی عبدالهی اظهار داشت: باید کار کنیم که مسلمانان فلسطین که جانانه از سرزمین خود و اسلام دفاع می‌کنند، احساس کنند که تنها نیستند و ما در کنار آنان هستیم و در این موضوع ظالمان عالم و از جمله ترامپ دیوانه بدانند که مسلمانان قضیه فلسطین را فراموش نمی‌کنند و هرگز کوتاه نمی آیند.

وی اظهار داشت: امسال حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس با اهمیت تر است چرا که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و ترامپ بزرگترین معامله قرن را انجام می‌دهند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

مولوی عبدالهی با تاکید بر اینکه حمایت‌های به ظاهر اما ظالمانه برای ما مسلمانان یک آزمون بزرگ است افزود: در حقیقت غیرت مسلمان به آزمایش گذاشته می‌شود و این قضیه آزمونی برای غیرت ما مسلمانان است که باید کوچک و بزرگ و زن و مرد قضیه فلسطین را فراموش نکنند و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین همیشه پای کار باشند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: تعداد زیادی مرد، زن و کودک در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند که باید ما مسلمانان برای این مساله فکر اساسی کنیم.

ویدر پایان گفت: باید قدردان امنیت امروز جامعه خود باشیم و ما در ماه مبارک رمضان عبادات خود را با آرامش و امنیت انجام می‌دهیم و در حالی که مسلمانان فلسطین این آرامش را ندارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها