مسئول تعلیم وتربیت سپاه بافق:

سبک زندگی ایرانی اسلامی،حرکت در مسیر تمدن مهدوی است

حجت الاسلام هاشمی، ارتقای سبک زندگی را مساوی با حرکت در مسیر تمدن مهدوی دانست و گفت: مشکل جامعه امروز ما این است که با وجود آنکه تمام گزاره‌های رفتاری و فرهنگ‌ساز در آیات و احادیث ما ذکر شده به درستی آن را پیاده‌سازی نکردیم.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۸۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام هاشمی ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن دانست و گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن ماه خدا و ماه تزکیه و تهذیب است؛ قرآن در شب قدر که در این ماه قرار گرفته در قلب تجلى کرده است.
وی با تاکید بر اینکه قرآن چراغ راه زندگی فردی،  اجتماعی، دنیوی و اخروی است، گفت: در این کتاب انسان سازی، نظام تربیتی، تعالیم اخلاقی، معیشت دنیایی، نیاز‌های روانی، و مسائل مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و خانوادگی بررسی شده است،  انسان در سایه قرآن می‌تواند به تقرب الهی برسد.
حجت الاسلام هاشمی در پایان:ارتقای سبک زندگی را مساوی با حرکت در مسیر تمدن مهدوی دانست و تصریح کرد: مشکل جامعه امروز ما این است که با وجود آنکه تمام گزاره‌های رفتاری و فرهنگ‌ساز در آیات و احادیث ما ذکر شده، به درستی آن را پیاده‌سازی نکردیم و این امر هم به دلیل استحاله فرهنگی دشمن است که متاسفانه در طول این سال‌ها نسبت به این تهاجم فرهنگی غفلت کرده ایم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار