راهپیمایی روز قدس در شهر ندوشن برگزار شد، مردم این منطقه خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۹۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ مردم روزه دار و همیشه در صحنه ندوشن امروز هم صدا با مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی بی‌نظیر، باشکوه و با خیل عظیم جمعیت مردم برگزار نمودند تا بار دیگر نوعدوستی مردم این خطه و دفاع از مظلوم و مبارزه با کفر و استکبار به دنیا نشان داده شود. مردم ندوشن در روز قدس ساعتی قبل از اذان ظهر، راهپیمایی خود را آغاز کردند و با زبان روزه، فریاد‌های نفرت و انزجار خود را بر سر آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آن‌ها خالی کردند و در حالی که پرچم ایران و پوستر‌هایی از قدس شریف را در دست داشتند، در خیابان‌های مسیر راهپیمایی ندوشن حرکت کردند و با مشت‌های گره کرده، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر جنایتکار صهیونیست” را در خیابان‌های این شهر طنین انداز کردند.
همه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کودکان و زنان بی دفاع غزه و حمایت از مظلومیت مسلمین جهان، به خیابان‌ها آمدند تا روز قدس، یادگار امام راحل (ره) را گرامی بدارند و با حضور گسترده خود در خیابان‌ها، حمایت خود را از مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان می‌دهند.
مردم ندوشن پس از طی کردن مسیر راهپیمایی، در مسجد جامع ندوشن گرد هم آمدند و در نماز پرشکوه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری گسترده داشتند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات