رئیس اداره ورزش و جوانان تفرش درگفتگوبابسبج:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش گفت: مسابقات جام رمضان با شرکت 40تیم و حضور بیش از 400 نفر که در فوتسال چهار رده سنی ، والیبال دورده سنی و تنیس روی میز تنها یک رده سنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

مهرداد محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: ورزشکاران این شهرستان از استعداد و پتانسیل بالایی برخوردار می باشند به نوعی که ورزشکارانی در رشته های مختلف صاحب عنوان درخشانی هستند ، اما موضوعی که دارای اهمیت است، امکانات بسیار کمی است که همواره نسبت به ظرفیت و استعدادهای جوانان این شهرستان وجود دارد.

وی تاکید کرد: برای حل این مشکلات مکاتبات با نماینده‌ مردم در مجلس، فرماندار شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام داده‌ایم که امیدواریم در آینده امکانات بیشتری به شهرستان اختصاص یابد

محمودی با بیان اینکه جام رمضان 98 در این شهرستان در حال برگزاری می باشد ، گفت : در این مسابقات در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در رده های مختلف سنی برگزار گردید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش اظهار داشت : این مسابقات با شرکت 40تیم و حضور بیش از 400 نفر که در فوتسال چهار رده سنی ، والیبال دورده سنی و تنیس روی میز تنها یک رده سنی برگزار گردید.

وی تصریح کرد : در سال گذشته 1200 ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان به ثبت رسیده است اما منظور از ورزشکار سازمان یافته ورزشکاری است که نامشان در لیست هیات پزشکی استان قرار می‌گیرد و برای او توسط وزارت ورزش کارت بیمه صادر شود.

محمودی با توجه به اینکه شهرستان میزبان مسابقات در رشته های مختلف در استان بوده است اما می‌طلبد که مسئولین شهرستان‌ امکانات مناسبی به شهرستان دهند تا مسابقات کشوری در این شهرستان برگزار گردد تا ورزشکاران و جوانان به ورزش سوق داده شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش بیان داشت : مهمترین برنامه های ورزش شهرستان ، توجه به رشته های پایه ، توجه به بحث ورزش همگانی و روستایی و فضاهای ورزشی می باشد.

 

ارسال نظرات