جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در نشست خبری ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شخصیت بزرگ امام راحل را باید به نسل جدید شناساند، در حقیقت امام(ره) دانشمندی نابغه بود که در قرن اخیر نمونه ایشان را نمی توان پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۱۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

 

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج ، بیش از ۷هزار زائر از شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام خواهند شد.

سرگرد داود ایلانلو افزود: ایشان در عرصه سیاست توانا و در مقابل سیاستهای آمریکایی هیچ کوتاه نیامده و آشنا به معارف اسلامی بودند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم ادامه داد: وحدت بین مردم و مسئولان امری مهم تلقی می شود و دشمن نیز به دنبال ایجاد شکاف بین این دو بوده و براین اساس برنامه های کوتاه و بلند مدت را طراحی می کند.

سرگرد ایلانلو تأکید کرد: براساس تأکیدات رهبر انقلاب و امام راحل هیچ گاه نباید در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب عقب بایستیم چرا که آنها جلوتر خواهند آمد و ادعاهای واهی خواهند داشت.

وی تلاش مسلمانان جهان برای نابودی غده سرطانی دنیا را ستود و خاطرنشان کرد:اسراییل غده سرطانی تاکنون ضربات بسیاری را به پیکره مسلمانان وارد ساخته و باید برای نابودی آن تلاش کرد، این تلاش می تواند با اتحاد جامعه اسلامی دو چندان شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعزام اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان رباط کریم به حرم امام خمینی(ره)، تصریح کرد: بیش از ۷هزار نفر از مردم شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس به منظور تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل به حرم شریف ایشان اعزام خواهند شد.

در ادامه این نشست، چارداغی  دبیر ستاد ارتحال امام(ره) شهرستان رباط کریم به برنامه های این شهرستان در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی پس از افطار، گشت و تأمین امنیت مناطق تحت پوشش این شهرستان و برگزاری برنامه های گوناگون در سطح حوزه و پایگاه ها را از می توان مهمترین عناوین برنامه های این ایام به شمار آورد.

وی تأکید کرد: گردان های امنیتی و حفاظت در اطراف حرم امام(ره) به منظور تأمین امنیت مستقر شده و تا روزهای پس از این ایام نیز در آنجا گشت زنی می کنند.

 

ارسال نظرات