خبرهای داغ:

طرح ننگین معامله قرن قطعا شکست می خورد

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به طرح ننگین معامله قرن توسط صهیونیستها،آمریکا و برخی حکام خیانتکار عرب گفت:قطعا این طرح شکست می خورد و به نتیجه ای نخواهند رسید.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۰۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم،مسئولان،روحانیت،نیروهای مسلح،فرهنگیان،دانش آموزان،بسیجیان و عشایر غیور شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است که تاکنون تاثیرات قابل توجهی در سطح دنیا داشته است.

وی با بیان اینکه روز قدس تنها برای فلسطین نیست و کل عالم اسلام است افزود:دنیای اسلام در این روز با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام می دارند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به توطئه ننگین معامله قرن توسط آمریکا،رژیم صهیونیستی و برخی حکام خیانتکار عرب گفت:معامله قرن بسیار خطرناک است که اگر محقق شود یقینا برای اسلام و ایران دچار مشکل می شود اما نمیتوانند این طرح را به جلو ببرند و یقینا شکست خواهد خورد و به نتیجه ای نخواهند رسید.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به جنگ اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمن تمام راهها را برای کشورمان امتحان کرده و شکست خورده است و امروز نیز با جنگ اقتصادی بدنبال لطمه به ایران اسلامی است اما با همدلی و اتحاد بین ملت و مسئولان یقینا در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید شبانه روزی بفکر حل مشکلات مردم باشند افزود:یکی از راههای پیروزی بر جنگ اقتصادی،تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است که باید در این راستا تمام تلاش خود را بکار بندیم.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با تسلیت فرارسیدن ارتحال حضرت امام راحل(ره) و تبریک انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:امام خمینی (ره)مصداق کوثر است و خیر و برکت فراوانی به عالم اسلام و ایران آورده و حکومت اسلامی را مطرح کرد.

حجت الاسلام اسدزاده ایمان،توکل به خداوند،صبر،شجاعت،بصیرت،واقع بینی و سعه صدر را رمز موفقیت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:مجلس خبرگان رهبری پس از رحلت امام خمینی در جلسه‌ای در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ آیت‌الله سید علی خامنه‌ای را به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد.که  از آن زمان تاکنون کشور را از تمام بلایا و دسیسه های دشمنان نجات داده است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و طول عمر رهبر معظم انقلاب، رهبری ایشان تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه یابد.

وی در خطبه اول به اهمیت پرداخت زکات با استفاده از آیات و روایات متعدد اشاره کرد و با توجه به فصل برداشت محصولات از کشاورزان منطقه خواست زکات مال خود را بپردازند چرا که زکات در کنار نماز و روزه تاکید شده و عدم پرداخت آن باعث گرفتاری می شود.

امام جمعه اصلاندوز افزود:پرداخت زکات یک امر واجب است و همه باید برای جمع آوری و پرداخت اهتمام ویژه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار