خبرهای داغ:

محفل قرآنی خواهران بسیجی هندیجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان، با حضور بسیجیان خواهر پایگاههای حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) محافل قرآنی در شهرستان هندیجان همراه با تفسیر و احکام شرعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۲۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

پاسدار خواهر سیده مریم موسوی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مراسم تکریم خانواده ها همراه با نشست های بصیرتی با حضور ۸۰نفر خواهر درهندیجان بر گزار شد.

وی افزود : به مناسب شب های لیالی قدر مراسمات ویژه این شب ، با پیگیری دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران سحری تدارک دیده شد و در میان خواهران شرکت کنند در شب احیاء توزیع شد و همچنین محافل قرآنی بصورت ویژه در پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و حضرت زینب (ص) با حضور پرشور خواهران با نظم خاصی برگزار شدند .

 

وی بابیان آموزش های پیشگیری از اعتیاد گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی برای مناطق هدف و آسیب پذیر با دعوت از کارشناس کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد در منقطع شهرک باهنر اجراء شد که مورد استقبال بانوان آن منطقه قرار گرفت که اعلام رضایت نمودند .

پاسدار خواهر سیده مریم موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : خواهران پایگاههای مقاومت بسیج در مراسم روز جهانی قدس ودیگر مراسمات مذهبی در شهرستان حضوری پرشور و فعال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بااشاره به عملکرد خوب خواهران بسیجی هندیجان بیان کرد: در مراسمات ملی و مذهبی و مخصوصا در ماه مبارک رمضان خواهران بسیجی حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج حضور فعال دارند و در اکثر برنامه پیش قدم هستند و خواهران در ماموریت های سپاه و بسیج پای کار هستند.

پاسدار خواهر سیده موسوی تصریح کرد: خواهران بسیجی در کارهای خداپسندانه مانند جمع آوری کمک ها به سیل زندگان خوزستان یا مشارکت به افراد بی بضاعت همواره پای کار بودند و اقدامات خواهران تاثیرگذار و مفید بوده است.

وی افزود: پایگاههای مقاومت بسیج خواهران کلاس های حلقات صالحین را با هماهنگی همراه با برنامه های متنوع علمی و آموزشی با پیگیری مستمر انجام می دهند که تاکنون در جذب بسیحیان خواهر مفید بوده است.

در پایان گزارش خواهر سیده موسوی اعلام کرد : خواهران بسیجی شهرستان هندیجان با تمام آمادگی از آرمان ها و اهداف امام راحل و شهدا دفاع می کنند و در مقابل هر تهدیدی با جدیت و شجاعت کامل ایستادگی خواهند کرد و همانند قبل در ماموریت سپاه و بسیج حضوری فعال خواهند داشت و همچنین خواهران بسیجی در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حضورپیدا خواهند کرد و یاد و خاطره امام راحل تا همیشه ماندگار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار