محفل انس با قرآنکریم به مناسبت ارتحال امام خمینی در خاش برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با حضور و همکاری فرمانده سپاه، بخشداری مرکزی، کمیته امداد، هلال احمر و شماری از ادارات و نهادها، شورای اسلامی و دهیاری در اسماعیل آباد خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۰۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، ضیافت افطاری روزه داران و خانواده‌های محروم زیر پوشش کمیته امداد، محفل انس با قرآن کریم و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با حضور و همکاری فرمانده سپاه، بخشداری مرکزی، کمیته امداد، هلال احمر و شماری از ادارات و نهادها، شورای اسلامی و دهیاری در اسماعیل آباد خاش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش از قرآن کریم به عنوان کتاب هدایت و عزت برای جامعه بشریت یاد کرد و گفت: توجه به مبانی و مفاهیم دینی و قرآنی سبب کامیابی و سعادت در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس گرفتن با کتاب خداوند و تزکیه و پاکی انسان مومن است.

سرهنگ فضلی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل ره بیان کرد: امام خمینی ره با ویژگی تدین، اخلاص، مردم داری و مردم یاری و دلسوزی توانستند در قلب‌ها نفوذ پیدا کنند و این انقلاب باشکوه را به سرانجام برسانند.

منصور ایرندگانی مدیر کمیته امداد خاش گفت: در ماه مبارک رمضان حدود ۴ هزار فرد محروم و نیازمند و ایتام و مساکین در سفره خیران و کمیته امداد اطعام شدند.

وی از همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در جهت حمایت از ایتام و مساکین قدردانی کرد.
ارسال نظرات