سید ساجد یعقوبی
بخشدار جعفرآباد مغان گفت: با هدف حمایت از تولید داخلی، ارتقای امنیت غذایی مردم و زحمات شبانه روزی کشاورزان زحمت کش منطقه، نظارت بر امر خرید گندم تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
با هدف حمایت از تولید داخلی نظارت بر امر خرید گندم تشدید می‌شود
جبرائیل طلیعه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیله سوار با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیکی زمان برداشت گندم در بخش جعفرآباد؛ شایسته است متولیان امر، مراکز مختلف خرید، سیلو‌ها و انبار‌های مشخص شده در خصوص کسب آمادگی لازم برای تسهیل در امر تحویل محصول گندم کشاورزان، تدابیر لازم را اتخاذ و اقدامات مقتضی را صورت دهند.

وی افزود: سیلو‌ها باید پیش بینی لازم را در خصوص بارندگی‌های پراکنده مد نظر داشته باشند و کلیه سازمان‌های مدیریت بحران منطقه نیز آمادگی لازم برای مقابله با آتش سوزی و یا هرگونه مشکل احتمالی را داشته باشند.

بخشدار جعفر آباد مغان تصریح کرد: مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته و پیش بینی‌های انجام شده، دستگاه‌های مرتبط و متولیان امر همکاری و هماهنگی لازم را در این حوزه بیش از سال گذشته داشته و با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از تجربیات سال گذشته خواهند توانست در زمینه خرید گندم رضایت هر چه بیشتر کشاورزان و زارعان محترم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اقدامات نظارتی و کنترلی در امر خرید گندم بیان کرد: در راستای انجام بهتر امور و جلوگیری از برخی مشکلات و نارسایی‌ها احتمالی در عملیات خرید گندم، نظارت‌های دقیق، تشدید خواهد شد و بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای حمایت از گندم تولید داخل، امنیت غذایی مردم و زحمات کشاورزان منطقه، ناظرین ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مرتبط و متولی به منظور نظارت مستمر در مراکز خرید مستقر خواهند شد تا از بروز هرگونه مشکل و اختلال احتمالی در امر خرید و تحویل گندم تا حد امکان جلوگیری نمایند.

طلیعه بیان کرد: از مهمترین وظایف این ناظرین، نظارت بر عملیات خرید گندم شامل مراحل باسکول و آزمایشگاه و... می‌باشد که تمامی آن‌ها باید از تخصص‌های لازم برخوردار باشند.

بخشدار جعفر آباد اظهار داشت: جهاد کشاورزی باید اطلاع رسانی لازم را در مورد عدم آتش زدن کاه و کلش زمین‌ها را به کشاورزان بدهد و این موضوع از طریق دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها پیگیری خواهد شد تا از خسارت‌های احتمالی پیش گیری شود.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود و بیان کرد: تمام سعی و تلاش مجموعه دولت امسال بر آن خواهد بود تا بکوشد پول کشاورزان در سریعترین زمان ممکن پرداخت شود و برای این منظور تلاش خواهد شد تا با هماهنگی سیستم بانکی و ارسال چک لیست توسط مراکز تعیین شده در اسرع وقت به بانک‌های عامل، مشکلی در روند پرداخت کشاورزان ایجاد نشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار