با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۹۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار  محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در این مراسم با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی گفت: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اگر در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت روح بلند و ملکوتی امام راحل و به برکت رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که با اقتدار در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام است و ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و از وجود نیروی توانمند سپاه پاسداران احساس غرور و شادکامی داریم.

سردار رجبی با بیان اینکه فرماندهان و سرداران سپاه پاسداران امروز موجب وحشت دشمنان اسلام شده اند، بیان داشت: امروز به واسطه توانمندی سرداران شجاع سپاه اسلام دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد

فرمانده سپاه بیت المقدس  افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای راهبرد‌هایی در برابر دشمنان است که این راهبرد‌ها از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی وجود داشته اند و هم اکنون نیز وجود دارند.

سردار رجبی  بیان داشت: یکی از این راهبرد‌ها نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بسیجیان و مرزبانان هستند که با مجاهدت‌های خود در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده اند و اقتدار و آرامش و امنیت را رقم زده اند.


وی  افزود:، اما مهمترین راهبرد و اصلی‌ترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که تابع امر ولایت فقیه، اسلام خواه و دین دار می‌باشند و در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کرده اند.



سردار رجبی  با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد افزود: توامان با این وظیفه تامین امنیت پایدار برای کشور نیز وظیفه‌ای است که به لطف خدا در استان کردستان نیز به خوبی احساس می‌شود.



وی  به مقایسه امنیت کنونی استان کردستان با سال‌های آغاز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما باید قدردان امنیتی که امروز در استان کردستان و در کشور ایجاد شده است باشیم.



فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه بانه گفت: سرهنگ یوسف معروفی دارای عملکردی بسیار مثبت و مناسب بوده اند و ارزیابی ما از عملکرد ایشان در یک تراز بالایی قرار دارد.


در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ یوسف معروفی در عرصه فرماندهی در شهرستان بانه قدردانی شد و سرهنگ فرهاد ولادی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان بانه به عنوان فرمانده جدید حکم خود را از سردار محمدحسین رجبی دریافت کرد.


همچنان در این مراسم از زحمات و تلاش شبانه روزی سرهنگ فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه قدر دانی شد و طی حکمی از طرف فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان سرهنگ مهدی شیخ جعفری به عنوان جانشین فرماندهی معرفی شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات