دبیر برگزاری یادواره مردمی شهدای گمنام از برگزاری یادواره مردمی شهدای گمنام استان مرکزی در 17 مرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۹۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  قدیری دبیر برگزاری یادواره مردمی شهدای گمنام در استان مرکزی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای گمنام در استان گفت: از اسفند ماه سال گذشته ستاد مردمی برگزاری این رویداد عظیم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سعی شده این برنامه به شکل کاملا مردمی برگزار شود و تمامی برنامه ریزی ها بر طبق این محور انجام شده افزود: ستاد مردمی یادواره شهدای گمنام بدین منظور در قابل هشت کمیته تخصصی برنامه های خود را تدیون کرده است.

دبیر برگزاری یادواره مردمی شهدای گمنام در استان مرکزی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی ها در راستای این برنامه برای مردمی بودن آن برگزار شده بیان داشت: تمام تلاشمان دخیل کردن مردم در برگزاری این یادواره مهم شکل گرفته است.

وی با اشاره به پیش برنامه های یادواره شهدای گمنام تصریح کرد: تولید کلیپ سه‌دقیقه‌ای  با محوریت ایثار و شهادت، خانواده، استکبارستیزی و جریان مقاومت، برگزاری مسابقات دو همگانی و دوچرخه‌سواری و مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان از جمله پیش برنامه های این یادواره هستند.

قدیری هفدهم مرداد ماه را تاریخ برگزاری این یادواره خواند و افزود: اجرای سرود دانش‌آموزی، نمایش کلیپ از سه خانواده شهدای گمنام شناسایی‌شده در اراک و نمایش صحنه ای متنوع از جمله برنامه های این یادواره هستند.

دبیر برگزاری یادواره مردمی شهدای گمنام در استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: داشتن رویکرد مردمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهم و به سزایی دارد و می تواند حضور پر شور مردم را برای شرکت در این برنامه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات