خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه امروز بیش از همیشه به روحیه انقلابی در مسئولان و مردم احتیاج داریم، گفت: امروز لیبرال‌ها خرمشهرها را در اختیار دشمن قرار داده‌اند و می‌خواهند با آمریکا کنار بیایند؛ امروز نیز جنگ ادامه دارد و باید خرمشهرها را از دشمن بازپس بگیریم.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۰۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

امروز لیبرال‌ها خرمشهرها را در اختیار دشمن قرار داده‌اند/ بیش از همیشه به روحیه انقلابی در مسئولان و مردم احتیاج داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین برنامه درسنامه دفاع مقدس تیپ انصارالحسین(ع) با حضور اصغر حاجی‌بابایی پیشکسوت جبهه و جهاد و آزاده جانباز، در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) این یگان برگزار شد.

اصغر حاجی‌بابایی دراین برنامه با تشریح بخشی از پیشینه جنگ و زمینه‌های فتح خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح یک شهر نبود، بلکه فتح قله‌ها و هیمنه جبهه کفر و استکبار بود.

وی افزود: ملت ما با برگزیدن گفتمان مقاومت خواستند که آقای خود باشد و به حاکمیت و غارت اموال این کشور توسط اجنبی برای همیشه پایان دهد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با برشماری برخی مصادیق ذلت و خواری کشور در دوران شاه بیان داشت: در آن دوران 70 هزار مستشار آمریکایی در این کشور حکومت می‌کردند، روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت ما مستقیم به آمریکا می‌رفت و یک خط لوله عظیم از نفتشهر ما تا مرز اردن کشیده شده بود که بدون کنتور نفت ما را برای اسرائیل ارسال می‌کرد.

وی گفت: گفتمان لیبرالی و سلطنت‌طلب خرمشهر را به دشمن داد و گفتمان انقلابی‌گری و مقاومت آن را از دشمن پس گرفت.

حاجی‌بابایی به بیان برخی مصادیق رفتارهای انقلابی در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: شهید مدنی، امام جمعه وقت همدان وقتی از حضور 4 طلبه مبلغ جمهوری خلق مسلمان در همدان مطلع شد آنها را دستگیر و خلع لباس کرد و گفت تا من در این شهر هستم نمی‌گذارم کسی بالای حرف امام حرف بزند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از همیشه به این روحیه انقلابی در مسئولان و مردم احتیاج داریم، اظهار داشت: امروز لیبرال‌ها خرمشهرها را در اختیار دشمن قرار داده‌اند و می‌خواهند با آمریکا کنار بیایند؛ امروز نیز جنگ ادامه دارد و باید خرمشهرها را از دشمن بازپس بگیریم.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: ما مأمور به ایجاد تمدن اسلامی هستیم و اگر نتوانیم کشور را به آن مرحله برسانیم خیانت کرده‌ایم.

وی همچنین به جبهه‌های مختلف امروز و خرمشهرهای پیش روی مدنظر رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: جبهه فرهنگی یکی از خرمشهرها است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه فضای مجازی نیز یکی از خرمشهرهاست، گفت: مناصب حساس حکومتی که در اختیار برخی عناصر نفوذی و لیبرال قرار گرفته یکی از خرمشهرهاست که باید به دست رزمندگان اسلام و مردم انقلابی فتح شود و دشمن شکست بخورد.

در این برنامه همچنین نمایشگاه تصاویر مربوط به آزادسازی خرمشهر در معرض بازدید حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات