خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی ویژه بانوان در همدان

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی ویژه بانوان در سال 98 توسط تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۳۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی ویژه بانوان در همدانسیدجواد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان گفت: برنامه‌های متنوع ورزشی ویژه بانوان در سال 98 توسط تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری پیاده‌روی50 هزار نفری با عنوان پیاده‌روی «نسل ظهور» ویژه بانوان و استقبال پر شور بانوان  از این قبیل برنامه‌ها درصدد هستیم برنامه‌های متفاوت و متنوع ورزشی دیگری  طی سال جاری در سطح شهر همدان برگزار کنیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها این است که بتوانیم سلامت جسمی و  شور و نشاط در بین خانواده‌ها به ویژه  بانوان که رکن اساسی هر خانواده هستند، گسترش دهیم.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل کمبود میزان تحرک و ورزش در بین بانوان قصد داریم برنامه‌های پرنشاط ورزشی را برای بانوان اجرا کنیم.

جعفری افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری پیاده‌روی خواهران بسیجی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از بلوار بهشت تا مزار شهدا که به همت حوزه مقاومت حضرت مریم(س) و پایگاه‌های تابعه برگزار شد، اشاره کرد که این برنامه‌ها تا پایان سال برای بانوان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار