قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: با توجه به دست‌خالی دولت در ارائه پول نقد مطالبات دستگاه‌ها فقط با دادن زمین انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  احمد اصغری مهرآبادی امروز در شورای مسکن خراسان شمالی با اشاره به عزم جدی دولت در خصوص پایان دادن به پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: تمامی پروژه‌های مسکن مهر کشور به جز پروژه‌هایی که دارای معارض هستند در سال جاری به پایان می‌رسند.

وی در ادامه افزود: با عنایت ویژه استاندار خراسان شمالی و پیگیری‌های انجام شده در این استان حداکثر تا پایان دهه فجر تمامی پروژه‌های مسکن مهر خراسان شمالی به اتمام می‌رسد.

مهرآبادی تصریح کرد: در حال حاضر از ۲۴ هزار واحد مسکن مهر خراسان شمالی ۲۰ هزار واحد تحویل داده شده است و ۱۵۰۰ واحد نیز نیاز به اتمام کار دارند. باقی واحد‌ها فاقد متقاضی می‌باشند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن با اشاره به کمک دولت در خصوص تکمیل خدمات زیربنایی افزود: بر اساس دستور جناب جهانگیری در خصوص خدمات زیربنایی در حال پیگیری وصول ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از نهاد ریاست جمهوری در خصوص کمک به تامین منابع امور زیر بنایی مسکن مهر هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دولت مطلقاً پول نقد ندارد خاطرنشان کرد: تنها از طریق واگذاری زمین می‌توانیم مطالبات دستگاه‌ها را پرداخت کنیم. در قانون بودجه سال جاری مبلغی از بخش یارانه‌ها برای مسکن مهر مشخص شده است، اما زمان پرداخت آن معلوم نیست.

مهرآبادی در خصوص اختصاص قیر به پروژه مسکن مهر شهرستان بجنورد گفت: براساس نظر تیم کارشناسی در خصوص برآورد هزینه‌های احداث کانال هدایت آب و مقدار قیر لازم، مبلغی در این خصوص به مسکن مهر شهرستان بجنورد تخصیص پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات