رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با بسیج :
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: آئین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۱۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

ابوالفضل یوسفی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان و مدال‌آوران که در رویدادهای ورزشی موفق به کسب مدال و افتخار آفرینی برای کشورمان در میادین بین المللی شده‌اند با حضور مسئولین کشور و استان در اراک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : در این مراسم از ورزشکاران، مربیان تیم‌های تیراندازی، کاراته، بسکتبال، پاورلیفتینگ، ووشو و بسکتبال 3در 3 که موفق به کسب افتخار آفرینی برای کشورمان شده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

یوسفی بیان داشت : حمایت از ورزشکاران و قهرمانان امری ضروری است که باید با همواره با همکاری بیشتر مسئولان استان برای ایجاد زمینه حضور و فعالیت در مسابقات بین المللی در هیأت‌های ورزشی فراهم شود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : حمايت از ورزش قهرماني به عنوان يكي از مهمترين عوامل توسعه نشاط اجتماعي به خصوص در بين نسل جوان مورد تاكيد مديريت ارشد استان می باشد و در اين خصوص برنامه ريزي هايي نيز انجام شده است.

وی تصریح کرد : از ابتداي تا پایان سال 97 تعداد زيادی از ورزشكاران استان در مسابقات مختلف بين المللی حضور داشته و مدال های رنگارنگی را نيز به دست آوردند.

یوسفی تاکید کرد : امكانات و زير ساخت استان برای كشف و شكوفایی استعدادهای ورزشی فراهم می باشد و تيم های كارشناسي به همين منظور در نقاط مختلف استان فعاليت مي كنند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به تقویت رشته ها و تیم های ورزشی تاکید کرد و گفت : جوانانی که از استان مرکزی موفق به کسب مدال های ملی و فرا ملی شده اند با همت بالای خود و کمک های صورت گرفته به این جایگاه ارزشمند دست یافته اند.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : در این مراسم از 230 مدال آور و قهرمانانی که در مسابقات جهانی ، آسیایی بین المللی و المپیاد نخبگان صاحب عنوان و مدال شده اند و همچنین از 100 رئیس و نائب روئسای هیات های ورزشی استان مرکزی روز پنجشنبه در اراک برگزار می‌شود.

بيش از 75 هزار ورزشكار به صورت سازماندهی شده زير نظر 47 هيات ورزشی در نقاط مختلف استان مركزی فعاليت می یكنند.

ارسال نظرات