نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: عظمت و نفوذ سپاه در منطقه، مورد خشم دشمنان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه سقز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که عظمت و نفوذ سپاه پاسداران مورد خشم دشمنان، از جمله هرزه گویی‌ها و گستاخی‌های اخیر ترامپ واقع شده است.

بیگلری از خدمات ارزنده سپاه در منطقه تقدیر و تشکر کرد و افزود: فرماندهان پیشین از جمله سردار نریمانی، سردار مالکی و سرهنگ رضایی گام‌های مهمی در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان و روستا‌های دور و نزدیک برداشته اند.

امام جمعه سقز نیز در سخنانی از حضور اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و اذعان داشت: اخلاق فاضله از مهمترین خصوصیات سرهنگ رضایی در طول خدمت بوده و این بارزترین ویژگی یک فرد مومن می‌باشد.

ماموستا حسینی ضمن توصیه به بصیرت و دشمن شناسی افراد در جامعه تاکید کرد: ما باید از کسانی که زمان قبل از انقلاب و بعد آن را تجربه کرده اند بعنوان الگو استفاده کنیم. امروزه باید به ملت فلسطین بنگریم که پیر و جوان، زن و مرد، کودک و جوانانشان در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس شکنجه می‌شوند سپس خوب و بد را از هم تشخیص داده و دشمنان خود را بشناسید.

وی در پایان از خدمات سپاه سقز در راستای فقر زدایی و همچنین انجام کار‌های فرهنگی در سطح شهرستان ویژه تشکر کرد و گفت: امیدوارم این خدمات پررنگ‌تر از گذشته با حضور فرمانده جدید سپاه صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات