مسئول امور خواهران بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول امور خواهران بسیج رسانه البرز از اجرای دومین سال طرح حیاء اسلامی خبر داد و گفت: این طرح در قالب مطالبه گری اجرای قانون عفاف و حجاب توسط دستگاه های اجرایی استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۷۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش سرویس بسیج بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج از کرج ، « فاطمه امیرآبادی» طی نشست هم اندیشی در خصوص برپایی طرح مطالبه گری رسانه در خصوص پیاده سازی عفاف و حجاب که در سازمان بسیج رسانه بانوان البرز برگزار شد، گفت: مطالبه گری یکی از مهم ترین مسائلی است که هر رسانه نسبت به آن مسئول است.

 اجرای طرح حیاء اسلامی در قالب مطالبه گری رسانه از ۲۶ دستگاه اجرایی البرز

مسئول خواهران بسیج رسانه البرز با اشاره به اهمیت اجرای طرح حیاء اسلامی، افزود: اجرای طرح مطالبه شرح وظائف دستگاه های اجرایی استان در خصوص حجاب و عفاف به عنوان دومین سال از طرف معاونت خواهران سازمان بسیج رسانه البرز با عنوان طرح حیاء اسلامی، برگزار می شود.

وی توضیح داد: در قالب قانون و دستورالعمل های اجرایی، هر یک از دستگاه ها موظف هستند که در زمینه پیاده سازی حجاب و عفاف اقدامات و دستورالعمل هایی را اجرا کنند.

امیرآبادی توضیح داد: در مجموع ۲۶ دستگاه اجرایی در سطح استان البرز موظف به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند که در این خصوص نیز، بخشنامه و دستورالعمل های قانونی به آنان ابلاغ شده است.

مسئول خواهران بسیج رسانه البرز تصریح کرد: این طور به نظر می آید که دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی، اداره فرهنگ و ارشاد و یا سازمان تبلیغات اسلامی دستگاه های اجرای طرح قانون حجاب هستند در حالی که در این میان دستگاه هایی مانند صدا و سیما، محیط زیست، سازمان تعزیرات حکومتی و ... مسئولیتی در این رابطه دارند.

این کارشناس رسانه در پایان مطرح کرد: پیاده سازی قانون عفاف و حجاب، زمینه حفظ امنیت و سلامتی جامعه را به دنبال دارد چرا که مانع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است.

ارسال نظرات