خبرهای داغ:
هادی سیاسی با تشریح راهبرد نظام سلطه در منطقه خاورمیانه گفت: افق دید دشمن هیچگاه به فلسطین و سوریه منحصر نیست و اگر دشمن در فلسطین زمین گیر نمی‌شد سراسر منطقه را غارت می‌کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۰۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

اگر دشمن در فلسطین زمین‌گیر نمی‌شد سراسر منطقه را غارت می‌کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی کارکنان و سربازان تیپ 32 انصارالحسین(ع) مقارن با ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با موضوع فلسطین و طرح «معامله قرن» با حضور فرماندهان، مدیران، کارکنان برگزار شد.

یکی از هادیا سیاسی کشوری در این برنامه با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) اظهار داشت: نامگذاری روز قدس حرکت هوشمندانه امام راحل بود که آرمان قدس و ستم‌ستیزی را همواره زنده و پوینده ساخته و طرح‌های استکباری را در منطقه به هم زده است.

دکتر رحیم نظری با تشریح راهبرد نظام سلطه در منطقه خاورمیانه گفت: افق دید دشمن هیچگاه به فلسطین و سوریه منحصر نیست و اگر دشمن در فلسطین زمین گیر نمی‌شد سراسر منطقه را غارت می‌کرد.

وی به تبیین طرح «معامله قرن» پرداخت و خاطرنشان کرد: غایت نهایی این طرح استکباری و استعماری، حذف آرمان فلسطین و قدس و محو ملّت و پرچم فلسطین از جغرافیای جهانی است.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های استان همدان تصریح کرد: جریان انتفاضه در فلسطین و جبهه مقاومت در منطقه اجازه تحقق این طرح شیطانی را نخواهند داد اما خیانت حکام عرب در قبال ملت مظلوم فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع برجام و تهدیدات آمریکا بیان داشت: فشارهای اقتصادی؛ روانی و تهاجم فرهنگی علیه ایران سه ضلع مثلث دشمنی علیه ایران است و اگر دولت برای این سه موضوع برنامه‌ریزی و اقدام نکند مردم و نظام اجتماعی در ایران صدمه خواهد خورد.

نظری با صفر دانستن میزان احتمال اقدام نظامی علیه ایران گفت: آمریکا با وجود تأثیر اقدامات خود در کشور و مسئولان، نیازی به حمله نظامی به کشور ندارد و این را بارها مسئولان و شخص رییس جمهور آمریکا اعتراف کرده‌اند.

وی در زمینه طرح موضوع مذاکره توسط طرف آمریکایی و زمزمه آن توسط برخی سیاستمداران داخلی گفت: باید افسوس خورد که هنوز عده‌ای ذات آمریکا را نشناخته و مذاکره را حلال مشکلات کشور می‌دانند.

این هادی سیاسی اظهار داشت: رئیس جمهور پس از اقدام اخیر آمریکایی‌ها گفت مگر کسی دیوانه باشد که در این شرایط با آمریکا مذاکره کند اما پس از آن در جای دیگر اظهار داشت ما آماده مذاکره‌ایم؛ تا زمانی که مسئولان از موضع اقتدار با دشمن مقابله نکنند دشمن ناامید نخواهد شد.

وی افزود: البته وظیفه نهادهای انقلابی و دلسوزان کشور همکاری با دولت در مقابله با جنگ اقتصادی است و سپاه نیز در این زمینه حقیقتاً جهادی عمل کرده است و به لطف الهی و هدایت‌های رهبری انقلاب، به طور قطع دشمن شکست خواهد خورد.

اگر دشمن در فلسطین زمین‌گیر نمی‌شد سراسر منطقه را غارت می‌کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات