فرمانده انتظامی باشت گفت:در طرح ارتقاء امنیتدستگیری ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از شناسایی چند باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات جداگانه،پنج خرده فروش و معتاد را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف و ضبط کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۰۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
سرهنگ رضا چشم مهتاب افزود: همچنین در اجرای این طرح پنج سارق حرفه‌ای دستگیر و به ۳۳ فقره سرقت موتورسیکلیت و لوازم درون خودرو اعتراف کردند.
وی با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی ادامه داد: با هماهنگی قضائی، معتادان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.
سرهنگ چشم مهتاب افزود: ارتقاء کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان، ارازل و اوباش و مخلان امنیت در جامعه از اولویت‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی باشت اضافه کرد: درسال گذشته ۴۹ نفر مجرم شامل سارق، قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ چشم مهتاب بیان کرد: بیش از ۳۵ طرح با هدف برخورد با هنجار شکنان و برقراری امنیت روانی شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی سال گذشته در این شهرستان اجرا شده است.
شهرستان باشت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد، ۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.
ارسال نظرات