سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اردبیل در گفت و گو با «بسیج» خبر داد:
فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: در راستای برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور؛ ۱۸۵ طرح محرومیت زدایی بنام ۱۸۵ شهید بسیج عشایری استان اردبیل اجرا می‌شود و به ازای نام هر شهید در رویکرد‌های به مردم خدمات رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در کشور/ اجرای ۱۸۵ طرح محرومیت زدایی بنام شهدای بسیج عشایری استان اردبیل
به گزارش سرویس بسیج جامعه عشایری خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، از برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور خبر داد و گفت:در این راستا بسیج عشایری استان اردبیل تعداد ۱۸۵ شهید والامقام تقدیم نظام کرده است و در این زمینه بنام هر شهید طرح محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی و قشلاقات شهرستان اصلاندوز اجرا خواهد شد.

وی اجرای پروژه آبرسانی به امیرخانلو توسط بسیج سازندگی و مرمت و بهسازی مسکن محرومین را از جمله طرح‌های محرومیت زدایی در قالب این کنگره ملی عنوان کرد و افزود:خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها با توجه به اقتضائات مناطق عشایری سطح استان باید در صدر برنامه ریزی برای یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا قرار گیرند.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل هدف از این یادواره را ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیا روحیه جهادی و انقلابی در جامعه عشایری کشور عنوان کرد و گفت:یادواره‌های شهدای عشایر باید با بیان موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، به مرکز تولید امید در جامعه عشایری تبدیل شود.

حسین زاده رویکرد کنگره شهدای عشایری کشور را فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب اعلام کرد و گفت:به منظور هم افزایی اقشار بسیج از تمام ظرفیت‌ها و بستر‌های اقشار بسیج استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب شهداءمایه رونق حیات معنوی در کشور هستند افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در جذب و بکارگیری جوانان، باید زمینه حضور پرشور و حداکثری جوانان عشایر و ایفای نقش و بکارگیری آنان در امورات مربوط به محافل شهداء ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: پس از اجرای خدمات رسانی در کل کشور یعنی اجرای ۱۰ هزار طرح در مناطق عشایری و قشلاقات کشور و اراده گزارش به محضر مقام معظم رهبری در سال آتی کنگرده بزرگ شهدای بسیج عشایری برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات