کارگر نانوایی که به اتهام قتل از سوی پلیس سنندج تحت تعقیب بود در تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  چندی قبل مأموران پلیس سنندج در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند.

با اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با شلیک چند گلوله به قتل رسیده بود.

در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرنشینان یک خودرو با مقتول درگیر شده و پس از تیراندازی او را به قتل رسانده‌اند. در ادامه بررسی‌ها هویت عاملان این تیراندازی که دو مرد جوان بودند شناسایی شد.

زمانی که مأموران راهی خانه متهمان شده تا آن‌ها را دستگیر کنند، مشخص شد که هر دو آن‌ها پس از جنایت شهر را ترک کرده‌اند.

تحقیقات برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار ادامه داشت تا اینکه مشخص شد یکی از متهمان در مغازه نانوایی در تهران مشغول به کار است.

کارآگاهان جنایی سنندج بلافاصله راهی پایتخت شده و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران، موفق به دستگیری متهم شدند.

مرد جوان در تحقیقات گفت: روز حادثه من و دوستم سوار بر خودرو بودیم که مقتول را در خیابان دیدیم. دوستم از ماشین پیاده شد و به سراغ مقتول رفت. آن‌ها باهم درگیر شدند و دوستم با اسلحه تیراندازی کرد بعد از آن هم سوار ماشینم شد و از محل حادثه دور شدیم. چون می‌دانستم پلیس دنبالم است به تهران فرار کردم.

باتوجه به اظهارات متهم و از آنجایی که جنایت در محل دیگری رخ داده بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت به شهرستان سنندج ارجاع شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات