صبح امروز مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه اراک انجام شد؛

سرهنگ امینی جانشین سپاه ناحیه اراک شد/سردار کریمی:سپاه نقشه های دشمن را در همه جا متوقف کرده است

مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه اراک با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۴۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه ناحیه اراک با حضور سردار سرتیپ دوم  پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از معاونین برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم با اشاره به اینکه چهل سال است پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه پیمان حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب بسته اند گفت: امروز انقلاب اسلامی در بهترین فراز خود قرار گرفته و توانسته با اقتدار تمام توطئه ها و برنامه های دشمن را شکست دهد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در حالت انفعال قدرت قرار گرفته اند و استخوان های آنها از هر زمانی فرسوده تر و پوکیده تر شده است افزود: ظاهر دشمن قدرتمند است و باطن آن چنان پوسیده شده که رمقی برای آن باقی نمانده و این مسیری است که تمام قدرت های شیطانی در دنیا سپری خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه توطئه ها و نقشه های شیطانی دشمنان عامل قدرتمند شدن سپاه پاسداران شده بیان داشت: ما قطعا به دنبال جنگ نیستیم و از جنگ هم هراسی نداریم ولی دشمن از جنگ می ترسد و حتی اراده ای از آن هم ندارد.

سردارکریمی با اشاره به اینکه سپاه تمام توطئه های دشمن را در همه جا متوقف کرده تصریح کرد: تا زمانی که دشمن نقشه های پدید می کشد طبیعی است که در برابر او ایستادگی خواهیم کرد چراکه ذات سپاه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد تقی امینی به عنوان جانشین سپاه ناحیه اراک معرفی و از زحمات حجت الله دسجانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است سرهنگ امینی پیش از این مسول سازمان بسیح دانش آموزی استان مرکزی و مسول مرکز راهبردی بسیج را به عهده داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات