معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای ترافیک مهلت ۶ ماهه برای انتقال بیمارستان شهید بهشتی یاسوجاستان گفت: بیمارستان شهید بهشتی درمرکز شهر یاسوج واقع شده وموجب اخلال ترافیکی شده و شش ماه مهلت دارد که کل مجموعه به بیمارستان شهید جلیل انتقال پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۴۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
فیلی افزود: پلیس راهور موظف است طرح ترافیکی مناسبی در محدوده بیمارستان‌شهید جلیل ارائه دهد تا اقدامات لازم انجام شود که بیمارستان شهید جلیل هم مشکل ترافیکی پیدا نکند.
وی گفت:دانشگاه علوم پزشکی نباید مجوز راه اندازی مطب، کلینیک و یا آزمایشگاه بخش خصوصی در سطح شهر را صادر کند و صدور مجوز فقط برای بیرون از محدوده شهر باشد.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: بیشترین ترافیک مربوط به ورودی شهر‌ها است و باید در این ورودی‌ها دوربین نصب شود و نیازی نیست از محور یاسوج تا گچساران کامل دوربین نصب شود.
فیلی گفت: با توجه به سیل‌های اخیر خیلی از محور‌های استان نیاز به بازسازی دارد که باید راهداری برنامه خود را در خصوص بازسازی این محور‌ها ارائه دهد.
رئیس پلیس راهور استان هم گفت: در یک سال گذشته اقدامات موثری برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در استان انجام نشده است.
سرهنگ خوشوقت افزود:۶۰ درصد تلفات در استان مربوط به عابران پیاده درون شهری است و کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نخستین استان است.
وی گفت: هیچ ایمن‌سازی در استان انجام نشده و برای نصب یک تابلو باید ده‌ها نامه نگاری انجام شود.
رئیس پلیس راهور استان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه گفت: علوم پزشکی باید متصدی برگزاری همایش‌های پیشگیری از حوادث باشد، ولی علوم پزشکی استان هیچ برنامه‌ای ندارد و به مکاتبات پلیس نیز پاسخ نمی‌دهد.
سرهنگ خوشوقت ادامه داد: در حوزه کلاس‌های آموزشی هم بعضی از ادارات همکاری لازم را نمی‌کنند و صدا و سیما هم باید با استفاده از انیمیشن‌های مناسب در ساعت‌های پربازدید فرهنگ سازی لازم را انجام دهد.
وی اضافه کرد: بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد و باید بحث ایمن‌سازی در ورودی شهر‌ها را جدی‌تر پیگیری کنیم.
رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه ما تنها استانی هستیم که از مرکز مانیتورینگ استفاده نمی‌کنیم، گفت: هنوز پلیس‌های ما از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند و در گچساران قرار بود با ۳ میلیارد تومان دوربین‌های نظارتی را نصب کنند که انجام نشد.
ارسال نظرات