دبیر قرارگاه شهید فهمیده عنوان کرد:

تاکید برحضور جوانان و بار اولی ها به مرقد امام راحل (ره)

سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده در بازدید از این قرارگاه اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در سالگرد ارتحال امسال چشمگیر است و ما در حوزه فرهنگی توجه ویژه ای بر بیانیه گام دوم انقلاب داریم.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۵۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه شهید فهمیده در بازدید از این قرارگاه اظهار داشت: امسال هم توفیق شد در سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در خدمت مردم باشیم و برای هر چه برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم برنامه ریزی کنیم. از آنجایی که خدمت به امام و زائرین امام به عنوان یک تکلیف است ما در قرارگاه شهید فهمیده به عنوان مسئول نظم و امنیت و خدمات رسانی به زائران در این چارچوب در حال فعالیت بوده و هستیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده در ادامه درخصوص جلسات هماهنگی خاطر نشان کرد: از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز جلسات هماهنگی زیادی برگزار شده و این جلسات در ایام نوروز هم ادامه داشته است. در اردیبهشت ماه سال جاری این جلسات با نهادهای ذی ربط به اوج خود رسید تا کمیته ها بتوانند با هماهنگی هر چه بیشتر ماموریت های محوله را به سرانجام برسانند. در موضوع حضور زائرین نیز هماهنگی های لازم انجام گرفته و تاکید بر حضور جوانان و کسانی است که برای بار اول به مرقد امام (ره) می آیند.

سردار سلیمانی پیرامون فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: کمیته های فرهنگی فعالیت های لازم جهت ترویج اندیشه حضرت امام (ره) را انجام داده اند و نکته ای که امسال به آن توجه ویژه شد، بیانیه گام دوم انقلاب بود. یکی دیگر از برنامه ها، آگاهی زائرین از همین بیانیه است. 

وی در مورد اندیشه های حضرت امام (ره) تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است اینکه چهل سال است دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شده اند تا اندیشه های والای امام خمینی (ره) را خدشه دار کنند ولیکن به مدد الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» که پیشروی اصلی راه امام(ره) هستند، خللی در مسیر انقلاب اسلامی بوجود نیامد لذا در سالگرد ارتحال امسال هدف ما این است که جوانانی که امام را اصلا ندیده اند، با اندیشه های راهگشای ایشان آشنا شوند. تا زمانی که اندیشه های این مرد الهی به شکل پویا در پیکره انقلاب وجود دارد، این انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده درباره حضور مردم در مراسم ارتحال امسال عنوان کرد: امسال سومین سالی است که مراسم سالگرد امام (ره) در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و همه استان ها به دنبال این هستند که بتوانند سهمیه حضور خود را افزایش دهند زیرا مردم خواهان حضور در این مراسم هستند.

سردار سلیمانی در پایان در ارتباط با هماهنگی های انجام شده افزود: به لطف خدا هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف، سپاه، بسیج، ناجا و ستاد برگزاری مراسم حضرت امام (ره) انجام شده و همه در خدمت مردم هستند. در همه بخش ها از ایمنی تا پشتیبانی آمادگی کامل وجود دارد و به مدد الهی مراسم امسال هم با نظم کامل برگزار خواهد شد. انشاالله ما هم  بتوانیم پیرو راه و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار