فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با بسیج:

اعزام دو هزار نفر زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره)/ ملت ایران در گذرگاه های سخت مکتب امام را به عنوان چراغ راه خود قرار می دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 2 هزار نفر زائر از شهرستان اراک به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) گفت: جمله کلیدی امام که می فرمایند: "اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند" نشان از دوراندیشی و افق اندیشه حضرت امام (ره)  نسبت به حوادث، رخدادها و پدیده های عینی در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه سی سال از درگذشت جانسوز امام بزرگوار می گذرد ولی یاد و راه او هنوز زنده است افزود: ملت انقلابی ایران علیرغم توطئه ها و نقشه های پیچیده دشمنان استکباری و استعماری همواره مکتب امام را به عنوان چراغ راه آینده خود قرار داده اند و با این رمز عبور از پیچ های سخت انقلاب به خوبی عبور کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک امام را حماسه ساز بزرگ تاریخ دانست و گفت: امام خمینی(ره) با نهضت حماسه ساز خود در تاریخ معاصر با بهره گیری از آموزه های قرآنی و معرفی نظام اسلامی مردم سالاری بر پایه ولایت مطلقه فقیه خورشید اسلام را در جاهلیت های مدرن عصر آن زمان احیاء کرد و تمام قدرت های فرعونی را در هم کوبید.

وی پاسداشت یاد امام در سی امین سالگرد رحلت حانسوز امام را ضرورتی مهم خواند و افزود: در جهت گرامیداشت یاد و خاطر حضرت امام(ره) در این شرایط کنونی شهرستان اراک برنامه های خوب و متنوعی در این جهت برگزار می کند.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به اعزام زائرین به مرقد مطهر امام خمینی(ره) عنوان کرد: تعداد زائرینی که از شهرستان اراک به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می شوند دو هزار نفر است که روز چهاردهم خرداد ماه بعد از نماز ظهر و عصر از جلوی درب مصلی اراک اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود تلاش خود را بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت حضرت امام(ره) خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار