در گفت و گو با بسیج بیان شد:

جای خالی اندیشه امام(ره) در فضای مجازی

مسئول سازمان سراج استان چهارمحال و بختیاری گفت: جای خالی اندیشه ها و تفکرات امام خمینی ره در فضای مجازی به شدت مشاهده می‎شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۱۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یزدان یگانگی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه شخصیت امام خمینی (ره) شخصیتی شناخته شده و جهانی بود، اظهار کرد: معجره قرن که همان انقلاب اسلامی است به واسطه توکل و ایمان به خدا و پشتوانه مردمی به واسطه رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی چند وجهی داشت، عنوان کرد: امام(ره) در حوزه‎های مختلف رفتاری، اخلاقی، سبک زندگی، همسرداری، سیاست، فرهنگی، اجتماعی و ... الگویی تمام معنا بود که باید این شخصیت به جوانان امروزی به درستی معرفی گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف امام(ره)، خاطرنشان کرد: فعالیت‏ها برای رسیدن به انقلاب اسلامی از سال 42 به رهبری امام خمینی ره آغاز شد که این مهم با نخست با هدف رضایت الهی و سپس در جهت ترویج گفتمان اسلام، استکبارستیزی، عدالت‎محوری دل نسپردن به مسائل دنیایی و... انجام پذیرفت.

مسئول سازمان سراج استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروزه عصر تکنولوژی است، بیان داشت: امروزه همه درگیر فضای مجازی هستیم و ابزار قدتمند رانه در اختیار همه قرار دارد که هر فرد در مسیر اهداف خود از آن بهره می‏جوید.

یگانگی با تاکید بر اینکه ما به خوبی از این قدرت در جهت معرفی امام(ره) و اهدافش بهره نبرده‎ایم گفت: شخصیت امام خمینی ره شخصیتی جهانی است که نیازمند است به روش‎های مختلف به جهان به ویژه نسل جوان معرفی گردد.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی اندیشه و تفکرات امام خمینی(ره) خالی است، تصریح کرد: ما در جهت معرفی امام (ره) حق مطلب را ادا نکرده‎ایم و این ضعفی بزرگ است.

این مقام مسئول افزود: باید با کار خلاقانه و هنرمندانه با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه اهداف امام خمینی (ره) به جهان معرفی شود.

مسئول سازمان سراج با تاکید بر اینکه ما باید برای معرفی اسلام باید چند مرحله را پشت سر بگذاریم، گفت: برای معرفی اسلام ناب محمدی باید نخست از خود شروع کرده و هرشخص عامل اسلام باشد و سپس چهره های عاملیت را به جهان معرفی کنیم که نمونه بارز آن امام خمینی ره می‏باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار