مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

آمادگی بیش از دو هزار پایگاه جمع آوری برای زکات فطریه در استان

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از آمادگی بیش از دو هزار پایگاه جمع آوری برای زکات فطریه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۵۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اعلام آمادگی پایگاه های جمع آوری کمیته امداد برای عید سعید فطر گفت: ۲۰۱۴ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان مرکزی برای جمع‌آوری فطریه و کفاره و همچنین کمک به فقرا تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت رویه و ساماندهی پایگاه‌های کمیته امداد از اقدامات کمیته امداد در سال جاری است افزود: شهروندان عزیز باید فطریه را در صندوق‌های دارای مجوز از شورای زکات استان مرکزی بیاندازند و با مشاهده هر صندوق بی‌نشان موضوع را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند.

وی با اشاره به تفکیک پایگاه های جمع آوری فطریه و کفاره تصریح کرد: از این تعداد پایگاه ۱۵۷ پایگاه در کمیته امداد‌، ۹۲ پایگاه در مراکز نیکوکاری‌، ۴۹ پایگاه در مصلی، ۴۶ پایگاه در مؤسسات خیریه‌، ۱۶۲۳ مساجد و مابقی در سایر پایگاه‌ها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطره از مردم مؤمن استان مرکزی جمع‌آوری شود افزو:  بر اساس بانک اطلاعاتی کمیته امداد و شناسایی انجام شده از نیازمندان واقعی بین آن‌ها توزیع شود.

وی در پایان با درخواست از مردم مؤمن و روزه‌دار برای تحویل زکات فطره و کفارات خود به پایگاه‌های رسمی و تأیید شده خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز از پرداخت فطریه و کفارات خود به افراد متفرقه بپرهیزند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار