خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف استان قم گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب ۳۷ پایگاه بسیج عضو بسیج اصناف هستند که در موضوعات مختلف از آن‌ها حمایت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ عباس روحی اظهار داشت: بسیج اصناف در مناسبت‌های مختلف در زمینهٔ دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حضور فعال و مؤثری دارد.

وی افزود: اصناف به فرموده امام راحل بازوان ستبر انقلاب هستند و هم‌اکنون نیز افسران جنگ اقتصادی هستند و به لطف خدا هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری اصناف استان قم بهترین حربه در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

مسئول بسیج اصناف استان قم با اشاره به اهمیت حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در زمینهٔ اعزام برای حضور در مراسم امام راحل اعلام ثبت‌نام به‌صورت عمومی انجام شد و قید بسیجی بودن هم ندارد و به همه پایگاه‌ها اعلام شد که از اصناف و بازاریان و کاسبان استان ثبت‌نام شود.

روحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد: ۳۷ پایگاه بسیج اصناف اقدام به ثبت‌نام کردند و اولویت با افرادی بود که تاکنون در مراسم ارتحال امام شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: روز سه‌شنبه و هم‌زمان با مراسم سالگرد ارتحال امام راحل چهار دستگاه اتوبوس ساعت ۱۴ برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از مقابل مجتمع اصناف به سمت مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.
 
مسئول بسیج اصناف استان قم ادامه داد: استقبال بسیار خوبی توسط اصناف استان برای حضور در مراسم سالگرد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی انجام شد و ۱۵۰ نفر از اصناف و بازاریان قم به همت بسیج اصناف استان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

روحی خاطرنشان کرد:بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب ۳۷ پایگاه بسیج عضو بسیج اصناف هستند که در موضوعات مختلف از آن‌ها حمایت می‌شود.
ارسال نظرات