خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابن سهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۶۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱
دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با فرمانده سپاه ناحیهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای هماهنگی و تعامل در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانشین سپاه شاهرود نیز حضور داشتند، طرفین بر تعامل و همکاری در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و دینی تاکید کردند.
محسن مهدیان در این نشست با تاکید بر توجه به فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه بر همکاری با نهاد بسیج و سپاه در راستای ترویج فرهنگی دینی و ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری نیز با تاکید بر همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد در راستای اجرای برنامه ها در راستای نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: توان بسیج و سپاه در راستای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در اختیار همه نهادهاست تا بتوان این فرهنگ الهی را نشر و گسترش داد.
در این نشست بر توجه به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در قالب بومی شهرستان و سیاست های نظام و در راستای ترویج نشاط اجتماعی تاکید و در مورد اجلاسیه شهدا شهرستان که قرار است در مرداد ماه برگزار شود بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها