امام جمعه شهرستان خاش گفت: اخلاص و دینداری، مردمی بودن، ساده زیستی و احترام گذاشتن به حقوق انسانها از ویژگی های برجسته امام راحل ره بود.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۷۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام غلامرضا دهقانی، امام حمعه شهرستان خاش در سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی در مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش بیان کرد: امام راحل در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه توانستند پرچم اسلام را بر فراز دنیا برافراشته کنند.

وی افزود: اهمیت دادن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی از دستاورد‌های حضور و نقش موثر حضرت امام بود که با این شاخصه توانستند با دشمنان اسلام و کشور مقابله کنند.

مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش هم اظهار داشت: تلاش برای نمایش ابهت و اقتدار امت اسلامی و برافراشتن پرچم توحید و کلمه الله با پیروی از سیره و رفتار نبوی ص. و بزرگان دین میسر بوده که امام راحل به خوبی توانستند این امر را محقق و با طاغوتیان و مستکبران مقابله کردند.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه امام راحل رهبری شجاع و بصیر و آگاه بر مسائل بودند گفت: امام خمینی با روحیه انقلابی توانستند ابهت اسلام را به دنیا نشان دهند.

وی اظهار داشت: بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی با انقلاب و ایستادگی در مقابل مستکبران به تقویت و استحکام ریشه‌های اسلام کمک کردند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش هم گفت: نهضت حضرت امام و مبارزه با سران استکباری و حاکمان مستبد و ظالم و طاغوتی مشروعیت و جمهوریت و اسلامیت و فقه سیاسی اسلام را به دنیا نشان داد.

وی اظهار داشت: شخصیت محوری امام راحل در سال‌های قبل و بعد از انقلاب و سال‌های دشوار دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل یاوه گویی‌های مستکبران به اسلام و کشور ابهت و اعتبار بخشید.

فرماندار خاش تاکید کرد: بی اثر شدن تحریم‌ها و بی توجهی ملت سربلند ایران به زورگویی‌های مستکبران و التماس کردن ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره بدون شرط با ایران نتیجه هدایت‌ها و رهنمود‌های ارزشمند امام راحل و رهبری معظم انقلاب است.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه خاش هم به تبیین شخصیت امام راحل در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی پرداخت.
ارسال نظرات