فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت:بی بصیرتی و جهل باعث بوجود آمدن مشکلاتی در یک جامعه خواهد شد، کلیه فتنه هایی که در طول انقلاب اسلامی به وجود آمده است ، به واسطه بی بصیرتی و جهل افراد است.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۸۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷


به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم گرامیداشت ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام ۱۵ خرداد در حسینیه شهیدین شهرستان زابل با حضور جمعی از مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه زابل ضمن تسلیت ایام سوگواری امام راحل گفت: امام خمینی(ره) مظهر انقلاب اسلامی ایران است چرا که این انقلاب شکوهمند را در سراسر دنیا با نام ایشان می شناسند.

انقلاب اسلامی ایران از جمله رخداد های مهم تاریخ معاصر است که پیامدهای بسیاری در حوزه های سیاسی ،اجتماعی و .. در ایران و سراسر جهان گذاشته است.

وی به مولفه های مهم حضرت امام برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه مولفه هایی همچون توکل به خداوند متعال بوده است.

صبوری، مقاومت ، پایداری و فداکاری ملت ایران یکی دیگر از مولفه ها مهم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است.

روحیه شهادت طلبی مردم ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از حوزه سرزمینی خود در جهان بی همتاست، امروز نیز شهید حججی های بسیاری حتی در سیستان نیز وجود دارد که می تواند آینده سازان این کشور باشند.

معنویت یکی دیگر از مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، معنویتی که رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند و باعث اقتدار امروز نظام جمهوری اسلام شده است.

بی بصیرتی و جهل باعث بوجود آمدن مشکلاتی در یک جامعه خواهد شد، کلیه فتنه هایی که در طول انقلاب اسلامی به وجود آمده است ، به واسطه بی بصیرتی و جهل افراد است.

امروز کشور نیاز به بصیرت افزایی دارد چرا که امروز آمریکایی ها می تواند از بی بصیرتی برخی از افراد از کشور سوءاستفاده کند.

ثمره با اشاره به وحدت مستحکم ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب گفت: انسجام و یکپارچگی ملت ایران باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد ، امروز دشمن بر روی این مسئله مسلمان دست گذاشته است که نیاز به حفظ هوشیاری بیشتر دارد.

امروز با همه توطئه های دشمن برکات و ثمرات انقلاب ادامه دارد و با سرعت بیشتری این جریان الهی در حال حرکت به سمت جلو است.
ارسال نظرات