خبرهای داغ:
دکترفریدون عباسی: شهادت حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه محترم و انقلابی کازرون آنهم در پایان مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، قوام بخش اراده‌ها و تقویت کننده باور دینی در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۲۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پیام تسلیت دکتر فریدون عباسی در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

مردم شریف، عزیز و با ایمان کازرون

در شرایط کنونی که کشور با انتخاب الگوی مقاومت در جنگ اقتصادی تحمیلی، دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان متوقف ساخته اند. و امید است که با هدایت بزرگان، بخصوص علماء گرانقدر با سربلندی و عزت و حکمت دشمنان را به عقب برانیم، توطئه فرقه سازی و انحراف از اسلام ناب محمدی ستون پنجمش را به میدان آورده تا با ناامن سازی جامعه بتواند در اراده مردم خلل ایجاد کند. اما کازرون جای خود نمایی دشمن نیست و شهادت بزرگواری چون حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه محترم و انقلابی کازرون آنهم در پایان مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، قوام بخش اراده ها و تقویت کننده باور دینی در جامعه خواهد بود. او که تلاش همیشگی اش عمق بخشی به باورهای دینی مردم بوده، شایسته برگزیده شدن و انتخاب شدن بعنوان شهید بود. از خداوند متعال برای خانواده این شهید بزرگوار صبر با عزت خواستارم و فقدان این عالم وارسته را به مردم بزرگوار استان فارس بخصوص شهرستان کازرون و حوزه علمیه وزین و انقلابی کازرون تسلیت عرض میگویم.

روحش شاد و مسیر با عقل و تقوایش مستدام باد.

فریدون عباسی دوانی رمضان۱۴۴۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها