فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام گفت: همه باید در راستای ترویج تفکرات امام راحل و حفظ آرمان های ایشان تلاش کنند چرا که داشته هایمان از برکت وجودی حضرت امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

همه باید برای حفظ آرمان های امام راحل تلاش کنند/ استکبار به دنبال شکستن وحدت مسلمانان استع

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد اعظم اردیبل اظهار داشت: امام خمینی معمار کبیر انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی بود و بر همگان وظیفه دراستای ترویج تفکرات امام راحل و آرمان‌های ایشان تلاش کنند چرا که داشته هایمان از برکت وجودی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه عشق و ارادت به امام عشق به خوبی ها است، افزود: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت اما راحل ادامه راه ایشان و نهضت پاک انقلاب است و بایستی یاد و خاطره امام همیشه در دلها  زنده نگه داشته شود و امروز این مراسم یاد آور روزهای سخت انقلاب و از دست دادن امام عظیم الشان انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه حفظ وحدت جزو اولویت های امام بود، گفت: استکبار امروز به دنبال  شکستن وحدت میان ملت ایران و همه مسلمین جهان است و امروز حضور در صحنه های انقلاب و مراسمات ملی که اتحاد و انسجام ایران را نشان می دهد لرزه بر اندام دشمن می اندازد.

وی ادامه داد: شکوه عظمت ملت ایران با آرمان های امام خمینی (ره) و ادامه راه ایشان میسر است و الحمدالله ملت بصیر ایران پایبند به عهدو پیمان ۴۰ سال پیش با امام راحل هستند و اجازه هیچگونه دخالت در امور کشور را به دشمن نخواهند داد.

بابازده بیان کرد: در راه این انقلاب خون های بسیاری تقدیم شده اشت و داشته هایمان مرهون همان خون پاک شهدا است و همه وظیفه داریم در راستای حفظ حرمت این خون ها و دستاورها راه شهدا را ادامه دهیم و درمراسماتی که برای شهدا و امام خمینی (ره) درس آزادگی به ما داده است حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه مسئولان و مردم اهتمام ویژه ای به مراسمات ملی و مذهبی داشته باشند افزود: یاد امام همیشه پاینده است و پرچم این انقلاب که هم اکنون در دست امام خامنه ای است و به لطف خدا به دست صاحب اصلی این انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات