رئیس بهزیستی اردکان:

مراکز و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی اردکان آماده دریافت فطریه هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان از آمادگی مراکز و مؤسسات تحت نظارت برای دریافت زکات فطره خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۷۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حمیدرضا پایدار فر در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خداوند در ماه رمضان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، اداره بهزيستی اردکان و مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت آن آماده دریافت فطریه و وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مؤمنین روزه‌دار خواهند بود.
وی گفت: بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید، مؤمنین می‌توانند زکات فطریه و زکات اموال خود را به بهزیستی و مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام، معلولان، سالمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمند هستند پرداخت کنند.
رئیس اداره بهزیستی اردکان در خصوص محورهای هزینه کرد وجوهات زکات و فطریه اظهار داشت: اولویت هزینه کرد این وجوهات همواره در حوزه‌های مربوط به تأمین مواد غذایی و درمان بوده است. همه وجوهاتی که از طریق زکات و فطریه جمع‌آوری می‌شود با تأکید بر جامعه هدف سازمان در حوزه‌های اجتماعی و توان‌بخشی و در جهت حل نیازها و مشکلات آنان هزینه می‌شود.
وی گفت: سال گذشته مبلغ 265 میلیون ریال توسط نمازگزاران و روزه‌داران در روز عید فطر تحت عنوان وجوهات فطریه و زکات به مؤسسات خیریه زیر نظر بهزیستی اردکان کمک شد.
پایدار فر در پایان اظهار داشت: همشهریان محترم می‌توانند در روز عید سعید فطر از طریق صندوق‌های بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت مستقر در محل برگزاری نماز عید سعید فطر وجوه نقدی خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار