معاونت فرهنگی جامعه زنان تهران در یزد :

وظیفه ی هر زن این است که آرام جانِ همسر و فرزندش باشد

حکیمیان در نشست فرهنگی و خانواده در حسنیه در جمع عموم بانوان یزدی ضمن تأسف اظهار داشت: یزد با سرعت بسیار زیادی در حال تاثیرپذیری از فرهنگ و تهاجمات غرب است.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۹۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه ی فرهنگی و خانواده با حضور زنان یزدی از همه ی اقشار در سال 1398 به میزبانی پایگاه ریحانه النبی در حسنیه برگزار گردید.
حکیمیان,معاون فرهنگی جامعه زنان تهران, در ابتدای جلسه تاکید کرد که حال یزد نسبت به شهرهای دیگر به سرعت در حال تغییر و خراب شدن است و از این سرعت بالا باید ترسید.
این مقام مسئول با تکیه بر سابقه ی ظهور انبیا تا امروز که بیش از ده هزار سال از آن می گذرد,تاکید کرد که مراقب فرصت ها که فقط یک بار به هر بشری می دهند باشیم.
وی گفت که اگر زمان مرگمان را می دانستیم تمام تلاشمان را برای درست زندگی کردن می کردیم پس هر طلوعی را که دیدیم مطمئن نباشیم که غروبش را می بینیم.این طرز تفکر یادآور فرصت ها در زندگیست.
حکیمیان به نقل از مقام معظم رهبری که فرمودند: ما مردها 80 سالمان شود بچه ایم,تصریح کرد که مردها چه بخواهند و چه نخواهند تا آخر عمرشان تحت تربیت زنان هستند و چه بسا که زنِ خوب,مرد ناخوب را خوب می کند.
این مقام مسئول گفت: وظیفه ی هر زن این است که آرام جانِ همسر و فرزندش باشدو تصریح کرد که برای آرام جان بودن بایستی در همه کارها رضایت خدا را در نظر بگیریم و اگر دل خدایی شد سرتا پا برد با ماست و اجر کارمان را خدا خواهد داد.
وی با بیان این مطلب که 200 سال قبل 7نفر شیطان پرست یهودی 24 بند نوشتند که آن را تا 120 سال پنهانی اجرا می کردند و الان 80 سال است که آن را به طور آشکار آن را اجرا می کنند,خاطر نشان کرد که بزرگترین جنگ اعتقادی در دنیا جنگ اعتقادی است.
حکیمیان در این جلسه به هفت بند این سند پنهانی اشاره کرد که به شرح ذیل می باشد:
1.ما رباخواری را ترویج می دهیم.
2.ما مواد مخدر را ترویج می دهیم.
3.ما مصرف مشروبات الکلی را ترویج می دهیم.
4.ما بی بند و باری را ترویج می دهیم.
5.ما تولد فرزندان نامشروع را ترویج می دهیم.
6.ما تمام انسان های غیرِیهود را تبدیل به حیوان می کنیم و از این حیوانات برای رسیدن به اهدافمان استفاده می کنیم.
و بند 24.ما این کارها را می کنیم که حاکمان جهان بشویم.
وی با بیان این مطلب که بنیامین نتانیاهو 18 سال قبل گفت: که اگر مردان ایران را به فساد بکشیم تنها بک نسل آن ها نابود می شود و اگر زنان ایرانی را به فساد بکشانیم تا 5 نسلشان نابود می شود,خاطر نشان کرد که یهود نقشه برای نابودیِ زنان و دختران کشیده تا ملت را نابود کند.
حکیمیان افزود که برای هدایت فرزندان و جلوگیری از آثار تهاجم فرهنگیِ غرب,راهی جز سبک و سیره ی پیامبر(ص) و ائمه (ع) نداریم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار