رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت که به منظور خدمات رسانی به اعضای سازمان بسیج رسانه و همچنین جذب، سازماندهی و آموزشی اعضای این سازمان، آموزش جز مهمترین رویکردهای امسال بسیج رسانه می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۹۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر گفت : در اجرای برنامه‌های آموزشی اعضای بسیج رسانه ۲ آموزش مهم مد نظر است که یکی آموزش دفاع شخصی و دیگری آموزش سواد رسانه و فضای مجازی می‌باشد که نخستین جلسه آموزش دفاع شخصی سه شنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

آموزش رویکرد اصلی بسیج رسانه استان البرز است

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در طول پنج یا ۶ جلسه برگزار می‌شود، گفت: از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره آموزشی اسلحه شناسی و آموزش باز و بسته کردن سلاح و همچنین برگزاری میدان تیر می‌باشد.

نوروزی فر از علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی خواست تا برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر یا به آدرس چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز مراجعه و یا با شماره تماس‌های ۰۲۶۳۲۲۱۶۵۸۰ و ۰۹۱۲۴۶۵۲۶۱۶ تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین ۳۲ ساعت دوره آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری از ششم تیرماه آغاز شده و تا هفتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای اعضای بسیج رسانه البرز اشاره کرد و از جمله این برنامه‌ها را استفاده از خدمات رفاهی استخر سپاه استان برای اعضای فعال با قیمت ۱۰۰ هزار ریال و اعضای عادی ۱۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: قیمت آزاد استفاده از این استخر ۲۸۰ هزار ریال می‌باشد.

رئیس بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: همچنین برای استفاده از خدمات زیارتی سیاحتی در مشهد مقدس هتل البرز در نظر گرفته شده است که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با این هتل، اعضای این سازمان روزانه ۶۰۰ هزار ریال با استفاده سه وعده غذا از امکانات این هتل استفاده می‌کنند در حالی که قیمت برای بسیجیان ۷۵۰ هزار ریال می‌باشد.

وی یادآور شد که رابط این سازمان در حال رایزنی با هتل‌ها و مراکز گردشگری در سراسر کشور می‌باشد که در صورت تفاهم، اعضای این سازمان بتواند از تمام مراکز گردشگری و هتل‌های سراسر کشور با تخفیف ۶۰ تا ۷۰ درصد استفاده کنند.

نوروزی فر اضافه کرد: همچنین تفاهم نامه‌ای با تعدادی از مؤسسات فرهنگی هنری استان منعقد شده تا اصحاب رسانه بتوانند استفاده ۳۰ تا ۴۰ درصدی از دوره‌های آموزشی این مؤسسات داشته باشند.

وی همچنین یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های این سازمان را بهره مندی اعضای سازمان از مدرک دانشگاهی معتبر عنوان کرد و گفت: تفاهم نامه‌ای که با یکی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی تهران که در سراسر کشور ۳۴ شعبه دارد در حال انعقاد است که اصحاب رسانه با شرکت در دوره‌های پودمان خبرنگاری بتوانند مدرک معتبر دانشگاهی دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها