فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: یکی از شاخصه های اصلی امام خمینی معرفی اسلام و هویت اسلامی به جهانیان می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار رستمعلی رفیعی اتانی فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) در آستانه سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام‌خمینی (ره ) در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دنیا انقلاب اسلامی مارا به نام امام خمینی (ره ) می شناسند اظهار داشت  :مقام معظم رهبری میفرمایند در دنیا بی نام و نشان امام خمینی(ره ) ما شناخته شده نیستیم .

 بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اسلام و هویت اسلامی را در دنیا  احیا کرد

وی افزود: یکی از شاخصه های امام خمینی (ره ) و انقلاب دفاع از اسلام است و دنیا ما را به این نام می شناسند، در این زمینه امام عزیز می فرمایند: من به صراحت اعلام می‌كنم كه جمهوری اسلامی ايران، با تمام وجود برای احيای هويت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمايه‌گذاری می‌كند و دليلی هم ندارد كه مسلمانان جهان را به پيروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نكند و جلوی جاه‌طلبی و فزون‌طلبی صاحبان قدرت و پول و فريب را نگيرد.

وی گفت :یکی دیگر از خصوصیات امام خمینی (ره ) که در بیانیه دوم مقام معظم رهبری با تحلیل زیبا و رسا امده است آن هم استقلال است امام خمینی (ره ) به ما استقلال را آموخت ،امام راحل به ما هویت دادند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) تصریح کرد: امام خمینی (ره ) به ملت عزیز ایران آموخت که باید آقای خودشان باشند امام راحل در روز های اول انقلاب به ارتش فرمودند شما باید اقای خودتان باشید و به ارتش هویت بخشیدند امام خمینی راه استقلال خواهی واقعی را به ملت عزیز ایران آموختند .

سرهنگ پاسدار رفیعی تصریح کرد : امام خمینی (ره) عادل بودند و هیچ موقع در برابر بی عدالتی و ظلم و ستم و استکبار عقب نشینی نمی کردند ، عدالت خواهی امام راحل و انقلابش به عنوان یک آرمان حقیقی جلوه نمای می کرد.

وی اضافه کرد :امام خمینی (ره ) تاکید میکردند که باید کرامت انسانی حفظ شود اعتقاد امام براین بود که در کشوری که اکثریت آنها شیعیان هستند ملی اقلیت های دیگر از حقوق انسانی و کرامت برخوردار باشند.

سرهنگ رفیعی افزود :توسعه فنی ،فرهنگی و اقتصادی کشور یکی از آرامان ها ی امام خمینی (ره )بود امام راحل همیشه تاکید میکردند در علم باید اقای دنیا باشیم و امروزه مشاهده می شود که جمهوری اسلامی ایران در زمینه علمی پیشرفت کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا (ع ) اظهار کرد.:امام خمینی (ره ) با باور عمیق به جوانان همیشه به جوانان می گفتند شما میتوانید و در این چهل سالگی انقلاب در هرکجایی که موفق بودیم جوانان پای کار انقلاب ایستاده اند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهدا(ع ) افزود :سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را مولود این انقلاب است فرزند و به تعبیر حضرت آقا خود را پاسخگوی همه حوادث انقلاب می داند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :جوانان نسل امروز انقلاب اسلامی باید در میدان حاضر شود و پای کار انقلاب بمانند، جوانان عزیز با استفاده از تجربه چهل سالگی انقلاب موفقیت های افق های پیش رو را بدست خواهند آورد .

ارسال نظرات