بعد از یک ماه توفیق بندگی خداوند تبارک و تعالی در ماه مهمانی او امروز کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دورود در جلسه پایانی دور هم گرد آمدند تا محاسبه‌ای بر یک جهاد و صبر در اطاعت ذات حق داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۱۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه مقاومت بسیج دورود با اشاره به آیات و روایات ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و افزود: اگر کسی نتواند از این فرصت ها استفاده کند، دیگر قابل برگشت نیست و برای درک این ایام باید از خداوند توفیق مسئلت کنیم.

وی در ادامه با بیان گزارشی از برنامه های اجرا شده خواستار بهرگیری هرچه بیشتر از این فرصت ها و سفره پهن شده الهی در جهت رشد تقوا و پرهیزگاری شد.

سخنران ویژه مراسم سرهنگ پاسدار کریم زینی وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود بود، وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری برنامه‌ها   گفت: رمضان  مهمان عزیزی است که وقت رفتنش بسیاراحساس دلتنگی می کنیم.

زینی وند در ادامه با اشاره به سالروز رحلت امام راحل عظیم الشأن (ره) ملت ایران قبل از انقلاب را امتی تحقیر شده دانست و خاطر نشان کرد: به قدری حکومت پهلوی ملت را خوار کرده بود که حتی حاضر به وضع قانون کاپیتولاسیون در مجلس آن زمان شده بوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود تصریح کرد: نشئه بیداری اسلامی از نفس امام در دنیا اتفاق افتاد، تمام کشور های مسلمان به خود آمدند و (امام) به همه اسلام عزت داد.

وی مردم سالاری دینی را هدیه امام (ره) به ملت ایران خواند و افزود: هوش سیاسی جوانان ما از بسیاری از اساتید دانشگاه های جهان بیشتر است و امروزه دانشجویان ما بدون لکنت زبان نظرات سیاسی خود را در مقابل حتی رهبر جامعه به زبان می آورند که این خود از معجزات انقلاب است.

در پایان مراسم اختتامیه از 14 نفر از برگزیدگان برنامه های عقیدتی با دادن هدایا تجلیل شد.

ارسال نظرات