خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

امام خمینی در برابر خدا بنده خاضع و در برابر دشمن مقتدر بود

کد خبر: ۹۱۴۵۴۲۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصالرضا در جمع مردم روستای کرغنددر مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع این روستا برگزارشد اظهار داشت: امام خمینی (ره) زمانی که وارد ایران شدند استقبال باعظمتی از ایشان شد اما واقعیت این است که آنچه خدا به ما داده بود بیش از این‌ها بود.


"سردار قاسمی"بیان داشت: امام با حضور خودشان به دنیا نشان دادند که اسلام یک دین کامل و پاسخگوی تمام ابعاد وجودی انسان است و اقتصاد، جامعه‌شناسی، سیاست، اخلاق انسان و…از ابعاد اسلام است چراکه امام خمینی (ره) با تمام عظمتی که داشتند در برابر عظمت خدا بنده خاضع و بی‌ادعایی بودند و در برابر دشمن مقتدر بودند و کوتاه نمی‌آمدند اسلام برای امام مهم بود و برای آن ایستاده بودند که ما را مسلمان کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا کشور ما را در تحریم سخت قرار داد تا از اعتماد ملت به نظام کم کند، افزود: آنها جوانان ما را ترور و همه راه‌های پیشرفت را مسدود کردند اما به فضل الهی این ملت توانسته است در محاصره جنگ‌ها سالم و قدرتمند باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از۴۰سال نتوانستند کاری از پیش ببرند، گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس همه چیز داشتند به جز خدا و ما هیچ چیز به جز خدا نداشتیم و
امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم.

وی گفت: ملت ما باید بدانند که نظام به اندازه کافی بزرگ است که توانسته جنگ‌ها را با موفقیت سپری کند. ما باید این افتخارات را بازگو کنیم و دشمنان به قدری برای ما بدیهی، ساده و تکرارپذیر شده‌اند که عادی جلوه می‌کند اما هر کدام از این دشمنی‌ها توانسته قدرت‌های بزرگی را در جهان بلرزاند و حتی فرو بپاشاند امروز این ملت در نبرد ۴۰ ساله، بلندقامت‌تر از هر زمانی بوده و این حقایق کافی است تا ما باور کنیم که در آینده کمر قدرت‌های بزرگ را خواهیم شکست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار