بیانیه سپاه سلمان به مناسبت ارتحال امام خمینی:
بدون شک بقا و تداوم این انقلاب مرهون تبیین و پیاده نمودن میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی اصل ولایت مطلقه فقیه در بدنه حکومت ایران اسلامی است، ولایتی که حرکت امت اسلامی را در مسیر احکام قرآنی و الهی هدایت می‌کند و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرده است در این بیانیه آمده است:
 
با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران ماخس و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم.   امام خمینی (ره)
 
در سی امین سالگرد رحلت امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی به تکریم و تعظیم مردی می نشینیم که با قیام  شجاعانه خود علیه شرق و غرب، مجد و عظمت اسلام و ایران اسلامی را بر سر زبان ملت‌های جهان انداخت.
 
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است که با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره)  بر پایه  دین بنا نهاده شده و قوانین آن بر اساس دستورات اسلام وضع گردید و بدون شک بقا و تداوم این انقلاب مرهون تبیین و پیاده نمودن میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی  اصل ولایت مطلقه فقیه در بدنه حکومت ایران اسلامی است،  ولایتی که حرکت امت اسلامی را در مسیر احکام قرآنی و الهی هدایت می‌کند و رمز تداوم انقلاب اسلامی ایران است.
 
در ۱۴ خرداد سال ۶۸ دشمنان اسلام گمان می کردند که جمهوری اسلامی ایران با از دست دادن  رهبر بزرگوار شان به بن بست و تنگنا رسیده اند، اما غافل از این بودند که امام عظیم الشأن ما فرزندان و علمدارانی را برای استمرار این انقلاب تربیت نموده اند که امروز به یمن رهبری هوشمندانه شان شاهد صدور این  انقلاب که خود امام رحمة الله علیه وعده تحقق  آن را داده بود در تمام دنیا هستیم.
 
اگر چه دشمنان اسلام سعی دارند با به راه انداختن گروه‌ک های ملحد و تکفیری از جمله داعش، القاعده،النصره و... با تفکر سلفی گیری  و وحشیانه با حمایت دولت‌های مرتجع عربی از جمله آل سعود جنایتکار چهره مخدوش از اسلام را به دنیا معرفی نمایند، اما به سبب  نفوذ کلام حضرت امام (ره)  و بیانات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مد ظلعه العالی) سیل اسلام خواهی هر روز در دنیا و خصوصا  غرب  بیش از پیش ادامه داشته و دنیای غرب شگفت واداشته است.
 
امام خمینی رحمة الله علیه مصداف آیه  شریفه اشد ا علی الکفار و روحماء بینهم بودند، رفتار حضرت امام خمینی(ره) با دشمنان بسیار جدی و سخت گیرانه بود و از طرفی با ملت‌های اسلامی و جنبش های آزادی بخش در دنیا بسان پدری مهربان و مشفق رفتار می نمودند.
 
و اینکه امروز این وظیفه ماست تا بیان گهربار امام بزرگوارمان که فرموده بودند، «چه من در میان شما باشم چه نباشم نگذارید که این کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» را محقق نماییم و با تمام وجودمان با پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام مان باشیم .
 
ما پاسداران، سربازان، و بسیجیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام رحمة الله علیه ، با امام بزرگوارمان عهد و پیمانی دوباره  می بندیم تا پرچم سرافرازی انقلاب اسلامی را تحت زعامت نائب بر حق ایشان امام خامنه ای به دست صاحب اصلی آن امام زمان (ع) برسانیم.
 
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات