به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) مراسمی در مسجد امام حسین(ع) شهرستان قصرقند با حضور فرماندار،بخشدار، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۷۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، حجت الاسلام عبدالرحیم بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مسجد امام حسین(ع) اظهار داشت: کسی که می خواهد از امام سخن بگوید باید اشراف کامل به شخصیت و زندگی امام خمینی(ره) داشته باشد امام تمثیل همه خوبی­های عالم است، لذا می توان ادعا کرد که این شخصیت بزرگ به جهت برخورداری از کمالات شخصیتی در ابعاد و زوایای مختلف، انسانی نادر و در مقایسه با غیر معصومین بی نظیر بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره)، رهبری رفیع درجه است که دوست و دشمن به والایی شخصیت ایشان اذعان دارند. مدعیان امروز به جهت عظمت شخصیت امام راحل، از ایشان با خضوع و خشوع یاد می کنند.

بامری بیان کرد: این سوال برای فرهیختگان مطرح است که با توجه به اینکه امام یک فرد عادی بودند چطور به این درجه رسیدند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند ادامه داد: یک ویژگی خاص امام این بود که ایشان با عنایت الهی پله­ های ترقی را طی کرد رمز موفقیت امام، ایمان امام بود که قلب امام، باطن امام، ضمیرامام مملو از ایمان به خداوند بود.

این مسئول بیان کرد: استاد مطهری که 12 سال افتخار شاگردی امام راحل را داشتند در مورد امام می­گوید"او را مجموعه­ های از ایمان­ها یافتم او کسی بود که ایمان به راه و هدفش داشت صبر و ثبات قدم امام، توکل به خداوند، شجاعت و بصیرت امام سعه صدر، روحیه شهادت طلبی، احساس تکلیف در انجام وظایف امام ستودنی بود.

در پایان برنامه از مدعوین برای ضیافت افطار دعوت شد
ارسال نظرات