خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

جمهوری اسلامی آرزوی علمای اسلام و حاصل تفکر امام راحل است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری نظام اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به عنوان آرزوی علمای اسلام در طول تاریخ، حاصل تفکر و مجاهدت های امام راحل است.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۸۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل در مسجد جامع مراغه افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی بارز و کام در عصر حاضر و الگویی برای آزادمردان جهان است.

وی ادامه داد: ایشان شخصیتی کم نظیر دارای صفات بارزی مصداق عباد الرحمان بود که تجلی آن را در ایستادگی و مبارزه با نظام ستمشاهی و قدرت های جهان دید.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: نوشته ها و کتاب های امام خمینی (ره) سرشار از تفکر و اندیشه های ناب اسلامی و در فقاهت و دین و سیاست بی نظیر است.

وی گفت: امام راحل در طول عمر پربرکت خود نقش مهمی در شکل گیری انقلاب اسالمی از جمله 15 خرداد، 19 دی و قیام ملت ایران علیه نظام طاغوت و پیروزی آن داشتند.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: شجاعت، صبر، مقاومت و احساس مسئولیت امام خمینی (ره) در دوران مبارزات ایشان، پیش و پس از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راهی است که باید توسط آحاد مردم و مسئولان ادامه یابد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز امروز همانند امام راحل راه ایشان را ادامه داده و در برابر ابرقدرت های عصر حاضر خم بر ابرو نیاورده و هدایت امت اسلامی را با قدرت و اقتدار برعهده دارند.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: اکنون نیز آحاد مردم در سی امین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، باید از تفکر امام راحل درس گرفته و گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند.

 آیین بزرگداشت سی امین سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع مراغه هزممان با سراسر کشور با شکوه تر از هرسال برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها