خبرهای داغ:
انتقاد ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود،

چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران عضو شورای فرهنگ عمومی نیست

ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با انتقاد از عضو نبودن این نهاد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: آیا فرهنگ ایثار و شهادت به اندازه ای مهم نیست که عضو شورای مهمی چون فرهنگ عمومی جامعه باشد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۹۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران عضو شورای فرهنگ عمومی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید رضایی در گردهمایی راویان دفاع مقدس و انقلاب شهرستان شاهرود به میزبانی قرارگاه راویان امام سجاد(ع)، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با تاکید بر اینکه ما خود را وقف کردیم برای شهدا و ایثارگران و باید تلاش کرد تا از این زمان استفاده کرد افزود: تلاش کردیم بنیاد شهید اثرگذار باشد در سطح شهر برای شهدا و ایثارگران که بحمدالله در این ۱۵ ماهی که آمده تیم توانسته ایم این مهم را محقق کنیم.
وی با انتقاد از اینکه چرا بنیاد شهید و امور ایثارگران عضو شورای فرهنگ عمومی نیست؟! گفت: چرا باید در شورای فرهنگ عمومی که مسائلی مهم فرهنگی در آن مورد دقت و توجه است، موضوع فرهنگ ایثار و شهادت مغفول و بنیاد شهید که مسئول این کار است عضو نباشد که ما به امام جمعه که رئیس شورای فرهنگ عمومی است منتقل کرده ایم اما توجیه این است که در چارت نیست اما می توان به عنوان عضو مدعو باشد مانند سایر شهرستان ها که اینگونه است.
ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با تاکید بر توجه به نسل نونهال و نوجوان جامعه گفت: دانش آموزان فرهنگ ایثار و شهادت را نمی دانند و فکر می کنند ادامه دادن راه شهدا یعنی کشته شدن؟؟؟ و این وظیفه ماست که تبیین نماییم و فرهنگ زیبای ایثار و شهادت را در جامعه آنگونه که هست بیان و تبیین نماییم و از اینکار نباید غفلت کرد.
در پایان این گردهمایی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از زحمات فعالان فرهنگی و راویان دفاع مقدس و انقلاب شهرستان شاهرود از سوی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد و‌ نمازجماعت برپا و همه مهمان سفره ضیافت افطاری ساده شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها