مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان در شهرستان خاتم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۸۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمدعلی جعفری امام جمعه هرات در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که امروز باحضور مردم ومسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) به مسیر و هدفی که انتخاب کرده بود اعتقاد داشت و با وجود همه مشکلات، تبعیدها و سختی‌ها در اراده امام برای رسیدن به هدف والایش خدشه‌ای وارد نشد

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: امام راحل با آموزه‌های قیام امام حسین (ع) و سنت پیامبر مکرم اسلام (ص) دست به قیام علیه نظام وابسته ایران به آمریکا و سلطنت شاهنشاهی زد و هدف اصلی وی ایجاد وحدت در جمع کشورهای اسلامی برای قطع نفوذ آمریکا و سلطه گران در جهان اسلام بود.

وی با اشاره به ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل گفت: امام خمینی (ره) فقط برای رضای خدا و حفظ دین رسول الله قیام کرد و مردم ایران با صلابت و ایمان پشت سری وی حرکت کردند تا دست نظام سرمایه داری به سرکردگی آمریکا را نه تنها از کشور ایران بلکه از تمام کشورهای اسلامی کوتاه کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه امروزه رهبر معظم انقلاب هم همان هدف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، افزود: امام خمینی (ره) به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و ثابت قدم در مسیری گام برداشت که با وجود همه مشکلات هیچگاه از این مسیر کوتاه نیامد.

حجت الاسلام جعفری اظهارداشت: امام راحل با ایمان به خدا و اخلاص و تمسک به اهل بیت (ع) جلوی همه تهدیدها و توطئه‌های استکبار آمریکا ایستاد و مقاومت کرد و سنگرهای بزرگی را در منطقه و در قلب آزادیخواهان و عدالت جویان جهان فتح کرد.

وی به حضور چشمگیر ملت شریف ایران در همه عرصه‌ها به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت پای کار بوده و نشان دادند که در تمامی عرصه‌ها با بصیرت و آگاهی نقش آفرین بوده‌اند.

امام جمعه هرات با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از وصیت‌های امام راحل است، تصریح کرد: مسئولان نظام در هر سطحی باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که مردم با رأی آری به نظام جمهوری اسلامی همواره پشت این نظام بوده‌اند.

وی یادآور شد: اینک همچنان این نهضت مقدس استقلال طلبی و عدالت خواهی در جهان رو به گسترش است و رژیم فاسد و ظالم آمریکا و متحدان منطقه‌ای و جهانی او در حال عقب نشینی و ضعیف شدن هستند و امام خمینی (ره) بارها می‌فرمود ما هر چه داریم از عاشورا و امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: خدا را شکر که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با همان صلابت و اقتدار در ٣٠ سال گذشته انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را رهبری و هدایت می‌کنند و به فضل الهی پیروزی‌های بزرگی با حمایت و همبستگی همه برادران و خواهران مسلمان پیش رو خواهیم داشت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات