خبرهای داغ:

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شاهرود + تصاویر

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد غربای شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۹۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم سی امین ارتحال امام راحل با حضور مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه، معاون فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسؤولان و اقشار مختلف مردم و ایثارگران در مسجد غربای شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری ممتاز شهرستان سیدیوسف حسینی آغاز شد، محمدرضا اسلامی ذاکر اهل بیت به شعرخوانی در مورد امام راحل و انقلاب اسلامی و ذکر مصیبت نمود و در ادامه مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در حفاظت سپاه به سخنرانی در مورد امام راحل و ولایت فقیه و اهمیت آن پرداخت.
این مراسم به همت ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود و‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
مشابه این مراسم در شهر بسطام و بیارجمند و دهستان قلعه نو خرقان و روستای ابرسج شهرستان شاهرود نیز برگزار و یاد و خاطره امام راحل گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها